Gå til innhold

GTA: San Andres på nettet allerede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt tåpelig. De som piratkopierer og stjeler spill for å legge dem ut på nettet, aner ikke hvor mye de ødelegger både for seg selv og andre. Det ødelegger spillindustrien, og gjør at det kommer til å bli produsert langt færre spill i framtiden, fordi spillutviklerne taper på det.

:thumbdown:

Edit: Leif

Endret av Nevnarion
Synes det er helt tåpelig. De som piratkopierer og stjeler spill for å legge dem ut på nettet, aner ikke hvor mye de ødelegger både for seg selv og andre. Det ødelegger spillindustrien, og gjør at det kommer til å bli produsert langt færre spill i framtiden, fordi spillutviklerne taper på det.

:thumbdown:

Edit: Leif

Nuvel, "pirat"kopiering har vært tilstede siden dag 1 i spillindustrien, og det har ikke hindret dem fra å vokse til gigantiske proporsjoner. Er vel noe av den største underholdingsindustrien som finnes for tiden.

Ahh, enda en av disse dustete diskusjonene "jeg hater alle pirater som laster ned spill,siden jeg har slutta så er det teit, jeg laster ned musikk selv, men det er jo ikke noe farlig" - eg gjer ikkje detta , siterer typiske duste kommentarer..

Greit at man ikkje laster ned spill, men folk her skriver det så masse at det virker som om de skryter av at dei er lovlege, veit ikkje om noen skjøner kva eg vil fram til her men whatever.. :cry:

Ahh, enda en av disse dustete diskusjonene "jeg hater alle pirater som laster ned spill,siden jeg har slutta så er det teit, jeg laster ned musikk selv, men det er jo ikke noe farlig" - eg gjer ikkje detta , siterer typiske duste kommentarer..

Greit at man ikkje laster ned spill, men folk her skriver det så masse at det virker som om de skryter av at dei er lovlege, veit ikkje om noen skjøner kva eg vil fram til her men whatever.. :cry:

Jeg forstår hva du mener.

Jeg laster ned warez så det suser, men det kan være det samme. Ofte laster jeg ned slike store spill for å spille de før det kommer ut, men kjøper selvsagt spillet. GTA:San Andreas skal kjøpes, akkurat som sine forgjengere. '

Synes forsåvidt ikke det er noe galt å bruke warez som "demoer" heller, men det er min mening.

Satser på at det er 11 november.

Countdown til Halo 2

hvordan lager du sånne?

Hvis du ikke har hørt om "view source", så tviler jeg på at du i det hele tatt har noen nytte av å vite hvordan man gjør det...

Folk har slutta å prøve å finne ut av ting selv. Lenge leve scriptkidsa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...