nAz-guL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Da har også dette spillet havnet på nettet før lansering (er vel 5 dager til US release). Det er likevel ikke like mye for tidlig som Halo 2, men det kommer sikkert til å ødelegge litt for salget. nAz-guL Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ...and the winner is*trommelyd* [gruppenavn fjernet av moderator], som har vært raskest denne gangen. Vet ikke om jeg skal være sur eller glad Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går vel ikke så hardt utover deg dette? Så du har vel ikke mye å være sur for. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei nei, men salget går jo ned(muligens). Rockstar fortjener alle pengene når de lager sånne konge spill. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 De klarer seg nok skal du se. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) jaja,... har allerede forhåndsbestilt det men hadde lastet ned det uten skrupler om jeg hadde funnet det og vi hadde hatt chippa ps2 !! f**n så fett det hadde vært å hatt det nå!!! Endret 20. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) hah, jeg liker at man får lov til å poste slike gladnyheter her *laste* way to go gamer.no Endret 20. oktober 2004 av A|3x Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hah, jeg liker at man får lov til å poste slike gladnyheter her synd for rockstar dette. trur ikkje at dei kjem til å tape så mykje på dette, sidan det ikkje er så mange som har moglegheiten for å spele piratversjoner på ps2 (eg trur ivertfall at det ikkje er så mange) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hmmm, da er det 3 alt. for meg - Kjøpe PS2, chippe den, laste ned SA. Fordeler: spille det før "alle andre" Ulemper: Dyrt -Låne av kompis: Fordeler: Gratis Ulemper: Begrenset spilletid. -Vente på PC-vers.: Bare fordeler. For de som ikke helt tok hintet alt. 3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 -Vente på PC-vers.:Bare fordeler. For de som ikke helt tok hintet alt. 3 Nøkkelordet er vente. Stor ulempe, spør du meg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ble aldri postet slikt før her på gamer.no. kommer jo noe nytt hver dag på pirat fronten, tror ikke alt behøver å bli nevnt her. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 sikker på at det er spillbart da? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Seff er det spillbart Er jo gruppe release. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ble aldri postet slikt før her på gamer.no. kommer jo noe nytt hver dag på pirat fronten, tror ikke alt behøver å bli nevnt her. Hallo! det er et nytt GTA. er ikke hver dag det skjer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vi ville reagert hvis det ble postet en slik tråd for nye piratspill hver dag (eller hver uke for den saks skyld), men dette er uskyldige greier, så lenge dere ikke nevner piratgruppe, navn på mappen, antall filer og naturligvis ikke skumle linker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei, men berre det at folk blir opplyst om at det finnest, er nok. Det er ikkje så vanskeleg å gå inn på xxx og skrive inn yyy. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) gamer.no la lista selv da de opplyste om at et spill var kommet på nettet før utgivelsesdato. Endret 20. oktober 2004 av A|3x Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 gamer.no la lista selv da de opplyste om at et spill var kommet på nettet før utgivelsesdato. Å opplyse om at et av årets aller største utgivelser (som utgiveren i høyeste grad ønsket å holde vekke fra både pressen og piratmarkedet) lekkes på nettet 1 måned før utgivelse, er ikke nødvendigvis det samme som å opprette en tråd for hver eneste tittel som slippes på piratmarkedet et par dager før lansering. Derfor kommer vi naturligvis til å reagere hvis det tar helt av med slike tråder, og det tror jeg de fleste forstår meget godt. Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ah, tror jeg heller kjøper spillet. de fortjener det, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hmm, så torrenten nå jeg også, sammen med alle de andre lovlige hjemmevideoene på *Link fjernet* Endret 20. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå