shabador Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Man kan også hoppe på fiendtlige kjøretøy, hamre løs på luken til f.eks en tanks til den løsner, og velge om man vil plante en granat, eller fortsette å slå for å slå sjåføren ut, og ta over tanksen selv. Spillmusikken er veldig flott også. Er en slags rocka Enya når man er i naturområdene. Absolutt ett bra spill som skal kjøpes når det kommer på engelsk... (Beta'en er bare på fransk... Vi lar den saken ligge... ) Endret 30. oktober 2004 av shabador Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg syns ihvertfall Halo 1 var et middelmådig FPS-spill, og skjønner ikke hva som blir så stort med Halo 2, for meg ser det ut som mer av det samme med noen få forbedringer. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg likte ikke PC versjonen av Halo 1, men når jeg prøvde xbox versjonen, ble jeg imponert. Spesielt artig er det å spille Coop i gjennom storyen. Det er en funksjon jeg savner fra andre spill i alle sjangre. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Man kan visst ikke skyte med pistolen i "zoom" modus lengre. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 MEN jeg mener det er grunn til å tro at Halo 2 er et noe sikrere kort enn Doom III, rett og slett fordi det er en bygd på en formel som fungerte særdeles bra for et par år siden med det første Halo... Altså skal det mye til for dem å drite seg skikkelig ut... Så dette er ikke tilfellet med Doom3?? Husker fortsatt oppstyret rundt Doom 1... folk elsket det! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Formelen til Doom I var nok litt utdatert i forhold til formelen til Halo 1. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Dette her kan jo bare bli en ting: BRA Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har (som alle andre Halo-elskere) bestilt meg collectors edition, men... Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg begynte å spille det for tre timer siden og jeg hadde sånn middels forventinger. Tenkte "håper det er like bra som eneren". Men, spillet gikk LANGT over alle forventinger. Jeg tør nesten å påstå at dette er det beste spillet noensinne. Visuelt sett er det en fryd for øyet, det er helt enormt og gameplayet er helt fantastisk. Storyen ga meg seriøst tårer i øyene så bra den er. Det er SÅÅÅ mange muligheter og nye ting i HALO2, men jeg skal ikke nevne noe fordi jeg er redd for å ødlegge noe for noen. Jeg mener det seriøst, gled dere. _VELDIG_. Om du ikke har hatt grunn til å kjøpe deg en XBox før, så er dette mer enn en grunn. Det er et must. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har (som alle andre Halo-elskere) bestilt meg collectors edition, men... Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg begynte å spille det for tre timer siden og jeg hadde sånn middels forventinger. Tenkte "håper det er like bra som eneren". Men, spillet gikk LANGT over alle forventinger. Jeg tør nesten å påstå at dette er det beste spillet noensinne. Visuelt sett er det en fryd for øyet, det er helt enormt og gameplayet er helt fantastisk. Storyen ga meg seriøst tårer i øyene så bra den er. Det er SÅÅÅ mange muligheter og nye ting i HALO2, men jeg skal ikke nevne noe fordi jeg er redd for å ødlegge noe for noen. Jeg mener det seriøst, gled dere. _VELDIG_. Om du ikke har hatt grunn til å kjøpe deg en XBox før, så er dette mer enn en grunn. Det er et must. Hvordan har du fått tak i Halo2 allerede? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er ikke reales datoen 11 november? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jo selvsagt er det det. Når jeg sa at jeg ikke greide å holde meg mente jeg at jeg har fått tak i en ulovlig versjon. Nok om det, vent til 11. November og få deg Collectors Edition (som jeg selv har bestilt) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ok. Gleder meg som en liten unge! EDIT: Hvor har du bestilt Collectors Edition? Endret 31. oktober 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ok. Gleder meg som en liten unge! EDIT: Hvor har du bestilt Collectors Edition? jeg har iallefall bestilt fra cdon.com Herregud som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ok. Gleder meg som en liten unge! EDIT: Hvor har du bestilt Collectors Edition? jeg har iallefall bestilt fra cdon.com Herregud som jeg gleder meg! Samme her (cdon.com) Og troo meg, du har all grunn til å glede deg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Om jeg bestiller den fra cdon.com nå, tror dere jeg får den senere enn 11. November siden det er så mange som har bestilt å de ikke har flere på lager? Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Pen grafikk, artig story, altfor altfor altfor kort. når kommer 3'ern? *legge inn bestilling hos cdon...* Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Nå skal jeg dra på Spaceworld å betille Halo2 Collectors Edition Da er det bare 10 dager til jeg har det hjemme!! WOHOO Endret 1. november 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Man kan visst ikke skyte med pistolen i "zoom" modus lengre. Kan man ikke skyte med pistolen i zoom-modus lengre? Jeg brukte omtrent ikke annet i MP , får håpe de kommer med et våpen som kan erstatte den unike kombinasjonen. Endret 1. november 2004 av Graphic_Slut Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm, zoom modus, hvordan var det man slo på det igjen? Og var det bare med den menneskelige pistolen, eller funket det med Covenant leketøy og? Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har (som alle andre Halo-elskere) bestilt meg collectors edition, men... Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg begynte å spille det for tre timer siden og jeg hadde sånn middels forventinger. Tenkte "håper det er like bra som eneren". Men, spillet gikk LANGT over alle forventinger. Jeg tør nesten å påstå at dette er det beste spillet noensinne. Visuelt sett er det en fryd for øyet, det er helt enormt og gameplayet er helt fantastisk. Storyen ga meg seriøst tårer i øyene så bra den er. Det er SÅÅÅ mange muligheter og nye ting i HALO2, men jeg skal ikke nevne noe fordi jeg er redd for å ødlegge noe for noen. Jeg mener det seriøst, gled dere. _VELDIG_. Om du ikke har hatt grunn til å kjøpe deg en XBox før, så er dette mer enn en grunn. Det er et must. Hvordan har du fått tak i Halo2 allerede? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er ikke reales datoen 11 november? Hysj nå... Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hmm, zoom modus, hvordan var det man slo på det igjen?Og var det bare med den menneskelige pistolen, eller funket det med Covenant leketøy og? Funket bare med menneskevåpen. Fantes ikke zoom på plasmavåpenene. For å zoome med pistolen og snikskytterrifla trykk ned høyre "thumbstick"(eller var det venstre ), hvis du ikke har endret innstillingene selv da. Har begynt å varme opp til halo2 med å spille 1ern igjen. Må være i toppform når jeg begynner å spille 2ern. Endret 2. november 2004 av TT88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå