Gå til innhold

Hva er bra med Halo 2?

notarget

Anbefalte innlegg

Man kan også hoppe på fiendtlige kjøretøy, hamre løs på luken til f.eks en tanks til den løsner, og velge om man vil plante en granat, eller fortsette å slå for å slå sjåføren ut, og ta over tanksen selv.

Spillmusikken er veldig flott også. Er en slags rocka Enya når man er i naturområdene.

Absolutt ett bra spill som skal kjøpes når det kommer på engelsk... (Beta'en er bare på fransk... Vi lar den saken ligge... :blush: )

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MEN jeg mener det er grunn til å tro at Halo 2 er et noe sikrere kort enn Doom III, rett og slett fordi det er en bygd på en formel som fungerte særdeles bra for et par år siden med det første Halo... Altså skal det mye til for dem å drite seg skikkelig ut...

Så dette er ikke tilfellet med Doom3?? Husker fortsatt oppstyret rundt Doom 1... folk elsket det!

Lenke til kommentar

Jeg har (som alle andre Halo-elskere) bestilt meg collectors edition, men...

Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg begynte å spille det for tre timer siden og jeg hadde sånn middels forventinger. Tenkte "håper det er like bra som eneren".

Men, spillet gikk LANGT over alle forventinger. Jeg tør nesten å påstå at dette er det beste spillet noensinne. Visuelt sett er det en fryd for øyet, det er helt enormt og gameplayet er helt fantastisk. Storyen ga meg seriøst tårer i øyene så bra den er.

Det er SÅÅÅ mange muligheter og nye ting i HALO2, men jeg skal ikke nevne noe fordi jeg er redd for å ødlegge noe for noen.

Jeg mener det seriøst, gled dere. _VELDIG_. Om du ikke har hatt grunn til å kjøpe deg en XBox før, så er dette mer enn en grunn. Det er et must.

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg begynte å spille det for tre timer siden og jeg hadde sånn middels forventinger. Tenkte "håper det er like bra som eneren".

Men, spillet gikk LANGT over alle forventinger. Jeg tør nesten å påstå at dette er det beste spillet noensinne. Visuelt sett er det en fryd for øyet, det er helt enormt og gameplayet er helt fantastisk. Storyen ga meg seriøst tårer i øyene så bra den er.

Det er SÅÅÅ mange muligheter og nye ting i HALO2, men jeg skal ikke nevne noe fordi jeg er redd for å ødlegge noe for noen.

Jeg mener det seriøst, gled dere. _VELDIG_. Om du ikke har hatt grunn til å kjøpe deg en XBox før, så er dette mer enn en grunn. Det er et must.

Hvordan har du fått tak i Halo2 allerede? Er det noe jeg ikke har fått med meg? :blush: Er ikke reales datoen 11 november?

Lenke til kommentar

Hvordan har du fått tak i Halo2 allerede? Er det noe jeg ikke har fått med meg? :blush: Er ikke reales datoen 11 november?

Hysj nå... :innocent:

Lenke til kommentar
Hmm, zoom modus, hvordan var det man slo på det igjen?

Og var det bare med den menneskelige pistolen, eller funket det med Covenant leketøy og?

Funket bare med menneskevåpen. Fantes ikke zoom på plasmavåpenene.

For å zoome med pistolen og snikskytterrifla trykk ned høyre "thumbstick"(eller var det venstre :hmm: ), hvis du ikke har endret innstillingene selv da.

Har begynt å varme opp til halo2 med å spille 1ern igjen. Må være i toppform når jeg begynner å spille 2ern.

Endret av TT88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...