notarget Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei Har lest rundt på nettet og hørt folk sier at Halo 2 vil forandre FPS for alltid og det kommer til å bli best osv. Jeg har spilt Halo og synes det var bra, ble for mye av det samme utover spillet. Men hva er nytt og bra med 2'ern? Er det noen nye 'features' eller er det samme men bare nye historier og våpen etc ? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jeg nevner noe av det som har kommet fram, sikker masse jeg har glemt å ta med: - Mye bedre grafikk - Dual Wielding av våpen - Turbo/ Boost på Ghost, Håndbrekk på Warthog + div - Du kan fly banshee i multiplayer (Halo 1 PC, eg veit) - Kapring av bemannede kjøretøy - Ødeleggbare kjøretøy - Til dels ødeleggbare omgivelser - Forskjellige våpentyper på Warthog - Smartere K.I - K.I- soldater kan kjøre Warthog - Målsøkende raketter - Elites i multiplayer - Nye våpen, visstnok mer balansert - Nye creatures, bl.a Prophets og Brutes - Nye kjøretøy, Warthogvarianter, 4- hjuls MC - Nye multiplayer- typer - Kan spilles over Xbox Live! <-- Egentlig alt man trenger å vite Edit: Ja, de har påpekt at det blit mer variasjon i singleplayer ( De er hverken blinde, døve, eller dumme, så dette burde uansett kunne tas for gitt ) Endret 20. oktober 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Omar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er mye bra, men jeg vil ikke kalle det revolusjonerende innenfor FPS sjangeren. Det med Dual Wielding av våpen er jo nytt da. Mye av det andre og kanskje, men UT 2004 tar jo for seg en del av disse tingene. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Forventningene til Halo 2, blandt gamere flest, er så vidt jeg kan forstå, ikke at det kommer til å bli revolusjonerende/forandre FPS for alltid/ whatever, men at det kommer til å bli et satans bra spill, og en feit, saftig biff på Xbox- live- tallerkenen... Lever det halvveis opp til hypen så tror jeg det blir det mange fornøyde gamere der ute... Endret 20. oktober 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er mye bra, men jeg vil ikke kalle det revolusjonerende innenfor FPS sjangeren. Det med Dual Wielding av våpen er jo nytt da. Mye av det andre og kanskje, men UT 2004 tar jo for seg en del av disse tingene. Dual-wielding er ikke nytt. Det har blitt gjordt før på andre spill. Eller mente du at det var nytt for Halo? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Personlig så meiner eg det er umulig å vurdere eit spel før du har prøvd det. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 kan man vurdere det hvis man har spilt det da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Alt ser jo så flott ut på bilder og film, men det betyr ikkje at det er så bra. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er mye bra, men jeg vil ikke kalle det revolusjonerende innenfor FPS sjangeren. Det med Dual Wielding av våpen er jo nytt da. Mye av det andre og kanskje, men UT 2004 tar jo for seg en del av disse tingene. Dual-wielding er ikke nytt. Det har blitt gjordt før på andre spill. Eller mente du at det var nytt for Halo? Mente egentlig for FPS sjangeren generelt, men spill som ligner HALO da. Sånn jeg har forstått det kan man velge hvilken våpen man skal bruke sammen? Da har man jo mange muligheter. Dette har ikke jeg sett i slike spill før, men det er sikkert noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er mye bra, men jeg vil ikke kalle det revolusjonerende innenfor FPS sjangeren. Det med Dual Wielding av våpen er jo nytt da. Mye av det andre og kanskje, men UT 2004 tar jo for seg en del av disse tingene. Dual-wielding er ikke nytt. Det har blitt gjordt før på andre spill. Eller mente du at det var nytt for Halo? Mente egentlig for FPS sjangeren generelt, men spill som ligner HALO da. Sånn jeg har forstått det kan man velge hvilken våpen man skal bruke sammen? Da har man jo mange muligheter. Dette har ikke jeg sett i slike spill før, men det er sikkert noe jeg ikke har fått med meg Tror det har blitt gjordt i et Die-hard spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er mye bra, men jeg vil ikke kalle det revolusjonerende innenfor FPS sjangeren. Det med Dual Wielding av våpen er jo nytt da. Mye av det andre og kanskje, men UT 2004 tar jo for seg en del av disse tingene. Dual-wielding er ikke nytt. Det har blitt gjordt før på andre spill. Eller mente du at det var nytt for Halo? Det som er nytt med dual-wielding i halo 2, er at du kan kombinere ulike våpen, og det er ikke gjort før Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 I MDK2 (2000) kunne du bruke fire forskjellige våpen på en gang. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 I MDK2 (2000) kunne du bruke fire forskjellige våpen på en gang. MDK2 rocker! Men... jeg har ennå ikke greid den siste sluttbossen. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har kommet til 5 lvl selv..... konge spill! (jaja ikke spørr hvordan...) si at jeg er beta tester da.... Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Pass på at folket ikke får like høye forventinger som man hadde feks til Doom 3. Det er greit å glede seg, men alle husker vel hvilken skuffelse det spillet ble.... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er mye bra, men jeg vil ikke kalle det revolusjonerende innenfor FPS sjangeren. Det med Dual Wielding av våpen er jo nytt da. Mye av det andre og kanskje, men UT 2004 tar jo for seg en del av disse tingene. Dual-wielding er ikke nytt. Det har blitt gjordt før på andre spill. Eller mente du at det var nytt for Halo? Det som er nytt med dual-wielding i halo 2, er at du kan kombinere ulike våpen, og det er ikke gjort før I Nitro så kan man det Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Pass på at folket ikke får like høye forventinger som man hadde feks til Doom 3. Det er greit å glede seg, men alle husker vel hvilken skuffelse det spillet ble.... Jeg er enig i at høye forventninger bare legger opp til skuffelse... MEN jeg mener det er grunn til å tro at Halo 2 er et noe sikrere kort enn Doom III, rett og slett fordi det er en bygd på en formel som fungerte særdeles bra for et par år siden med det første Halo... Altså skal det mye til for dem å drite seg skikkelig ut... Så med mindre Bungie har bæsja på spaden, så kan man nesten regne med at det iallefall blir "veldig bra" og tar man utgangspunkt i det, og ikke i at det blir det mest utrolige som har skjedd menneskeheten, så er ikke sjansene for veldig skuffelse så stor... Endret 22. oktober 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Gleder meg sinnsykt til Halo2. Synes 1eren var veldig bra. Synd at jeg aldri har fått spilt Live Har ikke kredittkort (for ung) og foreldrene mine synes det er tull å bruke penger på online spilling. Men jeg lurer på om det fortsatt går an å spille campaign i coop modus, sånn som det gikk i 1ern? Det var jo veldig morro. Edit: Fant ut at det var coop mode i 2'ern også. Endret 30. oktober 2004 av TT88 Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Litt-off topic Kul reklame-film: http://files2.bungie.org/halo2_60sec_commercial.wmv "I will continue my campaign against the humans" Fett!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Litt-off topic Kul reklame-film: http://files2.bungie.org/halo2_60sec_commercial.wmv "I will continue my campaign against the humans" Fett!! tøøøøøøøøft!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå