N* Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Jeg trenger kritikk til et av mine nye prosjekter Dette er første gang jeg har prøvd meg uten position:absolute, top, left osv. Skiengraffiti Trenger også hjelp med alle "bugsa" som jeg ikke skjønner noe av. Her er en liste: 1.den er heeelt feil i ie. 2.borderene får ikke riktig farge i firefox. 3.menyen ligger litt feil i firefox. 4.ikke sentrert i større oppløsninger. 5.tekstboksen strekker seg ikke helt ned til footeren. Hvis jeg ikke "skriver den ned dit da 6.line-height på teksten i midten ser ikke ut til å fungere... Jeg vet ikke hvordan jeg fikser noen av dem Har ikke testa sida i andre oppløsninger en 1024x768, så jeg vet ikke hvordan den ser ut i de andre. Men den funker hvertfall i Opera ..Og forresten, det kommer en fargevelger. Men gi gjerne kritikk til disse fargene. Mvh Bendik. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vill ide: Bruk den andre siden av tunnelåpningen på høyre side Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det jeg har mest å utsette på er at designet er relativt inkonsekvent. Menyen passer ikke til innholdet, og bakgrunnen føler jeg ikke passer med noe av det andre igjen. Jeg anbefaler deg å sette følgende øverst i CSS'en din for så å definere alle margins/paddings manuelt. På den måten slipper du unna en forbausende stor mengde bugs mellom nettlesere: *{margin:0;padding:0} Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 la til *{margin:0;padding:0} i toppen nå. men det hjalp ikke noe i ie da Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Unngå bruk av andre border-styles enn solid, dotted og dashed. Tror IE og Opera er ganske uenige om hvordan de skal se ut. IMO så siden nesten penere ut i IE (uten de borderne) enn i Opera. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Unngå bruk av andre border-styles enn solid, dotted og dashed. Tror IE og Opera er ganske uenige om hvordan de skal se ut. IMO så siden nesten penere ut i IE (uten de borderne) enn i Opera. hmm, ja. enig. tok det vekk nå. ...dotted blir forresten ikke dotted i ie. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ...dotted blir forresten ikke dotted i ie. Gjelder bare 1px. Allikevel ekstremt irriterende! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Eneste som jeg så helt klart ikke passet inn, var bakgrunnen.. den må gjøres noe med Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Synest menyen var litt voldsom. Ellers så det ganske bra ut. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg driver å eksprementerer litt på den blå fargedelen. den funker nesten i ie, men høyre kolonne er ikke der den skal være hvordan får jeg den slik den er i opera? Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) tror jeg fiksa det med høyre kolonnen. men når jeg skulle sentrere den kom det et annet problem: bakgrunnen følger ikke med den er i body, og hvis jeg setter den i en div blir den ikke fixed. hvordan får jeg den til å sentrere seg sammen med resten? edit: fiksa det var bare å sette background-position:center på bildet. men jeg fant enda et problem.. siden vil ikke sentrere seg riktig i ie med større oppløsninger. hvorfor ikke? Endret 21. oktober 2004 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå