Serqevx Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Lurte på om disse platene var noe tess: That's Write 4x DVD+R 4,7GB 100-pack Cake Box. Har en NEC 2500A brenner. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Optodisc-plater. Ikke noe særlig. Du får det du betaler for, for å si det sånn. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sikker på at de Thats write Minus platene er optodisk da?? trodde dt bare var pluss platene så var de. kor du har tenkt å kjøpe de fra?? viss det er fra ein butikk bør du kjekke mediakoden med DVD Identifer som du finner her http://dvd.identifier.cdfreaks.com/ er det optodisk er de ikke gode, da bør du holle deg unna de Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har brunnet rett over 100 stk av disse på 4x til XBOX uten èn feilbrenning... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sikker på at de Thats write Minus platene er optodisk da?? trodde dt bare var pluss platene så var de. Jeg leste 'That's Write 4x DVD+R' i første innlegg, jeg ser ikke helt hva -R har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sikker på at de Thats write Minus platene er optodisk da?? trodde dt bare var pluss platene så var de. Hehe...That`s write DVD-R har jo vært Princo og Vanguard som er enda værre enn Optodisc... Men her var det heldigvis snakk om DVD+R... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 de funker vel, hvis ikke hadde de vel ikke solgt noe bra. men hvor mye de tåler og levetiden er en annen sak. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) andesam, That's Write DVD+R var tidligere veldig bra plater (Ricoh), men nå har Norek/Komplett/Datakjeden begynt å ta inn Optodisc i stedet. Disse platene suger, for å si det mildt. Se OC-Freaks kommentarer på slutten av medie-tråden på toppen av dette delforumet for mer info. Endret 20. oktober 2004 av LarsC Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) sorry med det minus greien, vett ikke heilt kor eg fikk det fra. var heilt bombesikker på at eg leste dt ville nok heller gåt for någen andre enn de komplett selger nå ja Disse kanskje?? er ikke så domme for den prisen http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...&products_id=98 Endret 21. oktober 2004 av 2peewee Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 har brent 100 slike plater og ingen feilbrenning. filmene spilles av bra som bare det i standalone dvdspillern. er samme brenner som deg. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kjøpte for en stund tilbake 50 slike DVD-er fra komplett. Disse har fungert helt topp, ikke èn feilbrenning hittil. Ingen ting å utsette på disse for min del. Lenke til kommentar
vix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har brent over hundre that`s right 4x og 8x Dvd+ plater og har ikke hatt problemer med brenningen ,men har oplevd at det er standalone spillere som har problemer med å lese de. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Som sagt, tidligere (for kun en måned siden) var That's Write DVD+R gode plater, det er de ikke nå. Jeg har også brent en god del av Ricoh-platene, og de fungerer alldeles utmerket. Optodisc-platene ville jeg ikke tatt i med ildtang. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Som sagt, tidligere (for kun en måned siden) var That's Write DVD+R gode plater, det er de ikke nå. Jeg har også brent en god del av Ricoh-platene, og de fungerer alldeles utmerket. Optodisc-platene ville jeg ikke tatt i med ildtang. hvordan finner man ut hvilke plater det man har ??? finner ikke noen info om sånt på boxen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sjekk Sticky tråden øverst. Ok, så gadd jeg gjøre jobben for deg... http://dvdidentifier.cdfreaks.com/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sjekk Sticky tråden øverst. Ok, så gadd jeg gjøre jobben for deg... http://dvdidentifier.cdfreaks.com/ tengte mere på i butikke så jeg kan kjøpe bra plater , sidne det virker som en batch kan kommer fra en bra plass og en annen fra en dårlig plass Lenke til kommentar
vix Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg har nettopp fått meg noen nye that`s rigt 8xdvd r plater disse er av typen realtek ,men de blir bare igjen kjent som 4xdvd r i brennerprogrammene som nero6 og dvd decrypter. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg har nettopp fått meg noen nye that`s rigt 8xdvd r plater disse er av typen realtek ,men de blir bare igjen kjent som 4xdvd r i brennerprogrammene som nero6 og dvd decrypter. Nå må du forklare bedre. Er det That's right? (aldri hørt om) eller That's Write du snakker om? realtek? hva mener du med realtek? Finn produsentinfoen på platene ved å bruke dette programmet her: http://dvd.identifier.cdfreaks.com/ Hva slags brenner har du? Vet at blant annet NEC ND-2500A og ND-2510A bare brenner de nye optodisc 8x That's Write platene på 4x. Lenke til kommentar
vix Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg har nettopp fått meg noen nye that`s rigt 8xdvd r plater disse er av typen realtek ,men de blir bare igjen kjent som 4xdvd r i brennerprogrammene som nero6 og dvd decrypter. Nå må du forklare bedre. Er det That's right? (aldri hørt om) eller That's Write du snakker om? realtek? hva mener du med realtek? Finn produsentinfoen på platene ved å bruke dette programmet her: http://dvd.identifier.cdfreaks.com/ Hva slags brenner har du? Vet at blant annet NEC ND-2500A og ND-2510A bare brenner de nye optodisc 8x That's Write platene på 4x. en liten feilskriving her ja "that`s write "heter platene. Når jeg bruker en nec 3500 brenner får jeg frem på plateinfo: ritek R03-02 ,og med denne får jeg bare valgt 4 x hastighet ,er dette de såkalte optodisc platene ? dersom jeg bruker plextor 708 brenneren min får jeg valgt 8 x hastighet. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg har nettopp fått meg noen nye that`s rigt 8xdvd r plater disse er av typen realtek ,men de blir bare igjen kjent som 4xdvd r i brennerprogrammene som nero6 og dvd decrypter. Nå må du forklare bedre. Er det That's right? (aldri hørt om) eller That's Write du snakker om? realtek? hva mener du med realtek? Finn produsentinfoen på platene ved å bruke dette programmet her: http://dvd.identifier.cdfreaks.com/ Hva slags brenner har du? Vet at blant annet NEC ND-2500A og ND-2510A bare brenner de nye optodisc 8x That's Write platene på 4x. en liten feilskriving her ja "that`s write "heter platene. Når jeg bruker en nec 3500 brenner får jeg frem på plateinfo: ritek R03-02 ,og med denne får jeg bare valgt 4 x hastighet ,er dette de såkalte optodisc platene ? dersom jeg bruker plextor 708 brenneren min får jeg valgt 8 x hastighet. Nei dette er nok ritek plater - aldri før sett disse under That's Write merket Uansett, både pioneer og NEC brennere begrenser disse til 4x grunnet lav kvalitet. Ritek har kommet med en ny versjon av disse platene som er bedre nå. Men tross alt - jeg foretrekker ritek fremfor optodisc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå