Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Creative Zen Touch 20GB - 2275 stor og klumpete.. vil ikke gå over dette i pris.. iRiver MP3-spiller N10 - 1995 denne så snax ut, erfaringer? MSI MEGA Player 516BT - 1395 denne ligner litt på ipod mini synes jeg.. fant ikke noen tester av denne der ute.. noen snille sjeler som vil Gewgle litt for meg? av disse, så må jeg faktisk si at MSI stiller meget sterkt.. kan jo evnt. kjøpe et minnekort(eller 10) når jeg har behov for det? noen andre BRA spillere der ute i prisklassen under 2k?(helst) vet om Ipod mini, har denne i bakhodet.. =) Edit: la ved bilde av MSI MEGA Endret 20. oktober 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Disse har jo helt forskjellig lagrings kapasitet da.... gå for Zen eller Mini du.... Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Creative Zen Touch 20GB - 2275 stor og klumpete.. vil ikke gå over dette i pris.. iRiver MP3-spiller N10 - 1995 denne så snax ut, erfaringer? MSI MEGA Player 516BT - 1395 denne ligner litt på ipod mini synes jeg.. fant ikke noen tester av denne der ute.. noen snille sjeler som vil Gewgle litt for meg? av disse, så må jeg faktisk si at MSI stiller meget sterkt.. kan jo evnt. kjøpe et minnekort(eller 10) når jeg har behov for det? noen andre BRA spillere der ute i prisklassen under 2k?(helst) vet om Ipod mini, har denne i bakhodet.. =) Edit: la ved bilde av MSI MEGA har selv en creative zen touch og er kjempe fornøyd med den.. noen mener den er stor og klumpete men jeg synes størrelsen er grei jeg.. har den med meg på bussen til skolen og rundt om kring, ingen problemer med størrelsen.. gå for zen touch! Et stort pluss er jo batterilevetiden! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvem du skal velge? Kva med han Jan eller han Per? Eller kanskje Lise? Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ville tatt Creative Zen Touch 20GB - 2275 ... det er digg med en MP3 spiller som du kan ha lenge. Den ser jo ikke så stor og klumpete ut da... Gå for Creative Zen Touch 20GB - 2275 Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Og glemte og si... Leste ikke at du hadde ipod mini i bakhodet... Jeg ville kanskje valgt ipod mini eller Creative Zen Touch 20GB - 2275! Det spørs jo om du tror du kommer til å fylle opp 20 GB med sanger og hva enn du skal ha der... Du kommer sikkert ikke å høre på så mange sanger. Trenger du mer enn 3-4 GB med sanger på MP3 spilleren? Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Komplett har SUPERWEEKEND denne helga, og da kan du få Creative Zen Touch 20GB til kr 1995,-. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Komplett har SUPERWEEKEND denne helga, og da kan du få Creative Zen Touch 20GB til kr 1995,-. Er bare satt ned med 200 kr eller no.. (før 2.275,-) Nå kun 1.995,- Kanvel fås billigere etter hvert.. Har ikke akkurat blitt solgt så utrolig mange av dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå