Gå til innhold

ny mp3 spiller.. hvem skal jeg velge? forslag?

Anbefalte innlegg

Creative Zen Touch 20GB - 2275 stor og klumpete.. vil ikke gå over dette i pris.. ;)

iRiver MP3-spiller N10 - 1995 denne så snax ut, erfaringer?

MSI MEGA Player 516BT - 1395 denne ligner litt på ipod mini synes jeg.. :) fant ikke noen tester av denne der ute.. noen snille sjeler som vil Gewgle litt for meg?

av disse, så må jeg faktisk si at MSI stiller meget sterkt.. kan jo evnt. kjøpe et minnekort(eller 10) når jeg har behov for det? noen andre BRA spillere der ute i prisklassen under 2k?(helst)

vet om Ipod mini, har denne i bakhodet.. =)

Edit: la ved bilde av MSI MEGA

post-203-1098285819_thumb.gif

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Creative Zen Touch 20GB - 2275 stor og klumpete.. vil ikke gå over dette i pris.. ;)

iRiver MP3-spiller N10 - 1995 denne så snax ut, erfaringer?

MSI MEGA Player 516BT - 1395 denne ligner litt på ipod mini synes jeg.. :) fant ikke noen tester av denne der ute.. noen snille sjeler som vil Gewgle litt for meg?

av disse, så må jeg faktisk si at MSI stiller meget sterkt.. kan jo evnt. kjøpe et minnekort(eller 10) når jeg har behov for det? noen andre BRA spillere der ute i prisklassen under 2k?(helst)

vet om Ipod mini, har denne i bakhodet.. =)

Edit: la ved bilde av MSI MEGA

har selv en creative zen touch og er kjempe fornøyd med den.. noen mener den er stor og klumpete men jeg synes størrelsen er grei jeg.. har den med meg på bussen til skolen og rundt om kring, ingen problemer med størrelsen.. gå for zen touch! Et stort pluss er jo batterilevetiden!

Lenke til kommentar

Og glemte og si... Leste ikke at du hadde ipod mini i bakhodet...

Jeg ville kanskje valgt ipod mini eller Creative Zen Touch 20GB - 2275!

Det spørs jo om du tror du kommer til å fylle opp 20 GB med sanger og hva enn du skal ha der... Du kommer sikkert ikke å høre på så mange sanger.

Trenger du mer enn 3-4 GB med sanger på MP3 spilleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...