Potetfar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Mine største fans (ehem...) har sikkert hørt mye om at jeg skal ha ny PC. Og jeg vil ikke at den skal være dårlig og nesten uoverklokkelig når den begynner å dra på åra, så da må den nok overklokkes litt. Men når jeg overklokker er jeg vandt (eller vant...?) til at det stiger litt temperatur i kabinettet. Så da trenger jeg en heftig (merk: heftig) kjøler som lar meg overklokke litt. Jeg tar gjerne en sånn greie på baksida av kabinettet som puper kald luft inn i PC-en og holder det mest mulig kjølig. Det gjør ikke noe hvis den bråker eller noe, bare den kjøler bra og ikke er alt for dyr. Noen tips (det skal ikke være vannkjøler)? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://overklokking.no/cooling/vann_aktiv/..._ls/index3.html Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://overklokking.no/cooling/vann_aktiv/..._ls/index3.html Heftig, men den er kanskje litt høy i pris. Har mange forslag på hva som kan være bra, men vet ikke helt hva som er best... Altids mange som har klare meninger om dette så jeg venter Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Takk. Er det jeg som er lat eller står ikke prisen der? Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Dersom du leser hele artikkelen, så ser du at den koster ca 6500 NOK, "litt" dyrere enn en vanlig prosessorkjøler, men den sparker jo rumpe da! Endret 20. oktober 2004 av AskBurle Lenke til kommentar
notnA Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Om du VIRKELIG ikke bryr deg om støyen kan du alltids kjøpe noen delta vifter.... Merk: Disse bråker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå