Gå til innhold

best mp3 spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig spørsmål å svare på siden det er mye smak og behag, men jeg vil anbefale foobar2000.

Foobar2000 is an advanced audio player for the Windows platform. Some of the basic features include ReplayGain support, low memory footprint and native support for several popular audio formats.

Hvis du liker å konfigurere for å få alt "på din måte" har foobar2000 mye å tilby.

Lenke til kommentar

Den beste er (etter min mening) Winamp 2.91, den nest site winamp 2 jeg har funnet, bruker mindre resurser en 2.95.

2ern er best fordi den bruker lite minne og cpu (00% cpu og 8.812 kb munder spilling)

Den er desuten (etter min mening) penere en 3 og 5 (det plager LIVET av meg at dissa bånna som går opp og ned i takt med musikken ikke kan speedes opp i 3 og 5)

Desuten er det MYE fett i plugins til 2ern(blant annet en hvor skjemen blir fylt med høytalere som føger musikken. Spesielt fett med rosa høytalere :p .

Lenke til kommentar

Noen liker WMP9/10 pga designen, at den er integrert i windows og har grei organisering av låtene, men den bruker en del ressurser i form av både ram og CPU-kraft.

Winamp5 har alle de samme fordelene, men bruker i tillegg mindre ram og mindre CPU-kraft. Jeg har sjekket Task manager noen ganger og oppdaget at Winamp har brukt så lite som 3 sekunder CPU-kraft per time spilling. Det synes jeg er ganske utrolig. (Bare slå på kolonna "CPU time" i tast manager så ser du hvor mye CPU-tid hvert program har brukt siden sist restart)

Lenke til kommentar
Noen liker WMP9/10 pga designen, at den er integrert i windows og har grei organisering av låtene, men den bruker en del ressurser i form av både ram og CPU-kraft.

Winamp5 har alle de samme fordelene, men bruker i tillegg mindre ram og mindre CPU-kraft. Jeg har sjekket Task manager noen ganger og oppdaget at Winamp har brukt så lite som 3 sekunder CPU-kraft per time spilling. Det synes jeg er ganske utrolig. (Bare slå på kolonna "CPU time" i tast manager så ser du hvor mye CPU-tid hvert program har brukt siden sist restart)

Hovedulempen med winamp er sånn jeg ser det en alt for treg søkefunksjon, i tillegg fant jeg ikke skikkelig RG-støtte sist jeg sjekket, men det har helt sikkert kommet som en plugin.

AtW

Lenke til kommentar

For treg søkefunksjon? Jeg synes det går på øyeblikket her hos meg. Jeg har bare 12.000 låter på lista. Hvis du har betydlig mer så kan det selvfølgelig ta mer enn et sekund. Med søkefunksjonen regner jeg med du tenker på hurtigtasten "J" for "Jump to.." osv.

Lenke til kommentar
For treg søkefunksjon? Jeg synes det går på øyeblikket her hos meg. Jeg har bare 12.000 låter på lista. Hvis du har betydlig mer så kan det selvfølgelig ta mer enn et sekund. Med søkefunksjonen regner jeg med du tenker på hurtigtasten "J" for "Jump to.." osv.

Går utrolig seigt her ihvertfall, 12k virker til være ganske nær bøygen. Over 20k har vist seg å være tregt hos meg (kan hende det har noe å si om det er vbr og slikt). Nå har jeg ca 60 000 sanger på den største lista, og da går det ikke unna akkurat.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...