gle Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei Noen som har et tastatur å anbefale? Kriterier: 1-USB 2-Relativt lite 3-Tastene må ikke lage formye lyd når de trykkes på 4-Edruelig pris Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18380 Dette lager nesten ingen lyd når du trykker på knappene (er laptop-knapper) og det er relativt lite, kun 5 ekstra snarvei-knapper. Kjempefornøyd. Eneste er at det jeg har er PS/2, men det gjør meg ingenting. Endret 20. oktober 2004 av torsvb Lenke til kommentar
gle Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Så gull ut det, men hjelper meg ikke så mye sålenge det ikke er usb, jeg har dessverre ikke PS/2 tilkobling på pcen det skal kobles til. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har også det tastaturet og jeg er kjempefornøyd! Jeg mener å huske å ha lest at det finnes USB versjoner, men jeg er ikke helt sikker. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå