Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WLAN og PC på russebuss

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er selvutnevnt teknologi ansvarlig på vår russebuss og jeg lurte på om noen kunne komme med noen forslag til utstyr.

Først og fremst, en PC. Dette blir sannsynligvis noe brukt noe da alt den skal brukes til er er musikk. Lydkort er jo et must, men integrert er OK bare det har digital ut. Blir minimal forskjell på de fleste lydkort da uansett...

Antenne

Her er egentlig det største problemet, og grunnen til at jeg poster i nettverk. Det må være en kraftig antenne, og den kan kanskje ikke være retningsbestemt? Hadde vært utrolig fett å kunne kjøre rundt nesten overalt med internett ;)

Ihvertfall på Statoil og Peppes da :D

Stikkord er PRIS, dette må være ganske billig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det med dagens ungdom? De bruker mere tid på å stasje opp russebussen enn de bruker på å gjøre seg ferdig med skolen, de ryker uklar med politiet fordi russebussen må ha ekstra hjul på midten for ikke å knekke sammen av rust.

Alt dette bare for å rive bussen i fillbiter ei eller annen helg i mai?

Og for i det hele tatt å ha råd til russebuss så selger de seg til Rocco??? Jeg mener, har dere sett rocco?????

Vi kjøpte oss en sliten granada og brukte resten på øl. Jeg mener, ØL er jo det det dreier seg om?

Såvidt jeg husker solgte jeg meg ikke til noen heller. (vel, det garanterer jeg ikke, men jeg tror i utgangspunktet ikke det)

DrE

Lenke til kommentar

Lyd er viktig.. Høy lyd og mye øl er KNALL.

Dessuten er det moro å mekke på russebilen før russetida.. Vi hadde maaange timer, og fikk en utrolig fet russebil billig. Betalte 15000 for bilen, og 11000 for anlegg, og det var røverpris, fikk igjen 28000.

Back to topic: Ser for meg at det er kult med webcam i russebilen, men mekk det så alt er klart før dåpen, det vi ikke hadde gjort helt klart før det, ble ikke gjort :p

Lenke til kommentar

Hey, vi skal nok ha masse øl... Men det er fett å ha en buss som har litt ekstra på seg :D Webcam var jo en jævlig god ide! Hovedsaklig tenkte jeg på å få tak i musikk da.. Mange russesanger som ligger på nett vettu, dessuten kan jeg hente hele CD samlingen fra FTP serveren hjemme!

Så lenge vi er i Oslo blir nok ikke nett noe problem :p Men den selvbygg antennen er retningsstyrt, Det fugerer nok ikke..... Noe som ikke er rettningsstyrt?

Endret av Xvani
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...