wacie Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei, lurte på om det var mulig å laste ned et bilde med php, jeg har laget en koden som får det til å virke, men når jeg skal laste det ned fra en side får jeg opp denne error medlingen; HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in Det er fult mulig og åpne bildene i web browseren, men er det mulig å få laget en kode som henter dem da? -wacie Lenke til kommentar
???????? Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kan du komme med et eksempel på hva du mener? Du kan rett og slett lese inn et bilde med file_get_contents() og lagre det i en fil. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Kan du komme med et eksempel på hva du mener? Du kan rett og slett lese inn et bilde med file_get_contents() og lagre det i en fil Vil det virke? Er ikke bilder binærfiler da? Trudde man måtte bruke file('fil', 'rb') , altså legge til binærlesing, og deretter bruke passthrough() Edit: passthru() var det Endret 20. oktober 2004 av dabear Lenke til kommentar
???????? Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vil det virke? Det fungerer fint det... ennå aldri sett et tilfelle der det ikke fungerer. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://no.php.net/file_get_contents Note: This function is binary-safe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå