American Eagle Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Halla!! Jeg har et sånt skole prosjekt å jeg må finne noen kule pc styling sider med mange bilder. så jeg lurte på om noen hadde giddi og finne noen til meg?? det hadde hvert fint. PS: Begynner og få litt dårlig tid.. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 vet ikke om du posta denne topicen fra hardware eller overklokking, hvis ikke kan du ta deg en titt på overklokking.no, er endel ganske kule prosjekter/worklogs der. hvis ikke er google din venn Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 du kan sjekke ut denne. det er bare en mod, men ihvertfall en begynnelse Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 OK TAKK Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Forstod ikke helt hva du mente med "pc styling," Men her har du vertfall mange mods. Link Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ferdig styla pcèr og sånt var det jeg mente. forskjellige sider om pc styling og sånt hadde vært fint.. hehe skal prøve å være litt tydligere neste gang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) www.microplex.no www.3dfxcool.no Der har du 2 sider med litt forskjellig knas til PCen. Og her finner du masse modding som folk har gjort. Endret 21. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Ferdigstylet: PC Styling Endret 21. oktober 2004 av Plukk Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Takk!! Men jeg har vært inne på alle de der.. hvis det finnes hadde det hvert fint med en sånn side hvor det er sånn step by step bilder og sånt.. sånn at man ser hvordan de gjør det.. det er det jeg er på jakt etter!! Hadde hvert kjempe fint om jeg hadde fått noen liker.. hehe.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har du sett på worklogg delen? Burde vell være akkurat det du leter etter. Lenke til kommentar
RedXIII Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er ekstrem styling: http://sae.cside.com/sae/kat/pc/ern005/ekana.htm Masse bilder og tidenes kuleste PC Ja det er faktisk én PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå