DeXister Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Pc-en restarter seg plutselig i alle spill?? Hva kan være årsaken.. hmz har 5200ultra msi kt333 ultra amd 1530mhx ddr dimm 256mb etter litt spilling så restarter pcen seg plutselig.. skjer i alle spill. cs vice city Leisure Suit Larry Magna Cum Laude osv... hva kan årsaken være Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 overoppheting på skjermkortet? tipper det jeg hvertfall. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 høres sånn ut ja... kjøp deg en eller 2 kabinettvifter og sett en nede og en oppe i kabinettet ditt, det skulle hjelpe Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 har brukt 2 skjermkort til nå.. 5200ultra og 5700ultra.. men samme problemme for det.. har 8 kabinett vifter faktisk .. hehe så det er bra med luft i kabinetten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har det samme problemet.. men det kan skje når som helst her. Men aller helst når jeg spiller spill som krever mye (cs source, far cry, osv) Nor jeevla piss :S Blir så lei meg! Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja.. har det HELT samme problemme.. pcen takler spill som rollercoaster da.. hehe men farcry osv neinei. cs går fint... bare at den restarter med engang jeg joiner en server en del... Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Min pc skru seg av når jeg spiller, den slår seg helt av, så må jeg bak å skru av strøm forskyningen og vente i ca 3-10 mins før den vill skru seg på igjen. Noen som kan hjelpe? Spec's i profil Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hvis du har overklokket prosessoren så kan det være problemet Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Prøv underklokke! Endret 20. oktober 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Har ikke overklokket det.. har underklokket det til 1150mhz .. men det hjelper ikke Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 last ned et program som "speedfan" som måler temperaturene på CPU, inne i kabinettet og på diskene dine. kan være du blir overrasket Lenke til kommentar
Nocturn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Huff jeg får ont i meg når jeg leser svarene dere har fått... Ta ut rammen og bytt den, så skal du se om det ikke blir endring i sakene... hvis ikke bytt cpuen... Det er sikkert rammen som er føkka, har hatt dette problemet flere ganger... Prøv å få lånt en rambrikke hvis du ikke har en liggende... Husk å ha samme FSB som cpuen mellom rammen... Du kan teste rammen med f.eks. Goldmine Memory tester... Denne testen må gjøres i dos mode... og er helt konkret, tar ca. 18 timer å sjekke gjennom 1gb med ram, hvis du skal teste rammen ordentlig... Dette skal fikse problemene deres Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Huff jeg får ont i meg når jeg leser svarene dere har fått... Hmm.... har du ALDRI hørt om en maskin som blir "overopphetet" og rebooter? da er du heldig.... Får nesten litt ondt av deg og jeg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 At maskinen din slår seg av er nok kanskje fordi det blir litt varmt i kabinette og at i BIOS oppsette er det satt at maskinen skal slå seg av når det blir en vis temperatur. Det kan hende denne tempen er satt litt lavt, kanskje du bør titte over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå