Dr.Greve Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Selv er jeg matis, kaller meg Finntroll og crafter/fighter som en gal. Er i noobverden enda, men jeg stikker til "The Mainland" om et par dager eller noe. Hadde vært kult med en norsk guild der Noen andre enn meg som spiller? Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei du.. tror ikke det er så mange fra norge som spiller Ryzom.. er det noe bra da? skulle gjerne prøvd det. vet bare ikke om jeg har tid. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg syns det er artig ja. Men så har jeg bare prøvd ett annet mmorpg, EVE Online. Lenke til kommentar
Quale Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Elendig mmorpg. Styr unna. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Rart at det leder Best Science-Fiction MMOG voten på GamersHell hvis det er så elendig Lenke til kommentar
cairn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Elendig mmorpg. Styr unna. Hvordan begrunner du at Saga of Ryzom er elendig, med tanke på at det er under en måned gammelt? (Og jeg tipper du neppe har spilt det heller). Lenke til kommentar
Quale Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Rart at det leder Best Science-Fiction MMOG voten på GamersHell hvis det er så elendig ' Ja det synes jeg også, men sånn fungerer verden. Hvordan begrunner du at Saga of Ryzom er elendig Jeg begrunner det ikke for feilene er så mange og så grunnleggende at jeg gidder rett og slett ikke. Og jeg tipper du neppe har spilt det heller Du tippet feil. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 dårlig spill Styr unna Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Tar ikke råd fra folk som har mindre norskkunnskaper enn meg. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg syntes ikke Saga of Ryzon var spesielt spennende, men smak og behag selvfølgelig, likte ikke helt grafikken men RP sett var det ganske kult. Holder meg fortsatt til Lineage2 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå