Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har vært på skolen 2 dager de siste 2 ukene og dermed gått glipp av biologi, naturfag, matte og nyere historie prøver som jeg ikke klarer å ta helt igjen. Merker at skolen går til h*lvete for mitt vedkommene og det er egentlig litt surt med tanke på at dette er avgangsåret mitt. Er det noen andre som kan trøste meg med at deres skolegang er like på nippet som min? Går det bra med deg i år? Dårlig? I så fall hvorfor? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går til helvete. Hadde jo som vanlig planlagt å ta meg sammen i år, siden det er VKII, men.. Det går ad hoc, som sagt. Ikke på grunn av mye fravær, for det har jeg ikke, men fordi jeg ikke klarer å ta meg sammen, konsentrere meg og lese på prøver. Farsken altså.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går egentlig greit til nå. Lite fravær ok bra karakterer. Ikke topp karakterer, men ligger på 4-5. Helt greit for meg. Forresten, matte er litt stress da. 3MX suger litt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Skolen for mitt vedkommende går greit det. Har bare fått greie karakterer til nå. Men norsken går til helvette, men det driter jeg i, er jo ikke avgangsfag i år (VK1). Ellers bør jeg vel skjerpe meg litt med fraværet. Har 1 dag og 14 timer i fravær til nå Tror jeg bør legge meg litt tidligere, er ofte de 2 første timene det går utover :!: Edit: skriveleif Endret 20. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det går ganske greit, bortsett fra at matte og fysikk er ganske kjipt pga. drittlærer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Forresten, matte er litt stress da. 3MX suger litt. Jeg synes matte er dritstress og jeg har 1 Y! Jeg har vel noe sånt som 10 dager og 20 timer fravær til nå. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har vel noe sånt som 10 dager og 20 timer fravær til nå. *letta* Bra noen har mer fravær enn meg Men hvodan ligger du an med å få karakter i disse faga du har vært masse borte i da? Er det ikke slik at hvis du er borte i 20% av timene i noen fag, så får du ikke karakter?! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Digger skolen jeg! Driter i hva andre syns om at jeg syns det, jeg liker bare å gå på skole, sånn er det! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 stress :S . ellers helt greit, får 4 og 5 i karakterer....... (3 i norsk skriftlig, men 5 i muntlig ) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har 1 dag og 14 timer i fravær til nå Det er jo ingenting... Det ... går. Har hatt prøve hver dag denne uka, og skal ha i morra. :/ Satser jo på å få bra karakterer og sånt, men kan ikke si jeg bryr meg noe enormt... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Wh1te: Jeg kjenner meg igjen i stort sett alt du sier. Deilig å se at jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går som det pleier. Hadde for ca en uke siden 4 dager og 20 timers fravær. 15 anmerkninger. Noen av de fordi jeg ikke hadde råd til bøker. Er uansett helt nede på lg i orden og oppførsel. Ellers har jeg fått ca 1/2-3 på alle prøver osv så langt. Kommer for sent ca hver dag fordi jeg er en jævla dass. Jaja. Driter i hele skolen. Er bare noe jeg "må" gjennom og jeg har krav på 3 års skolegang uansett karakterer liksom. Gleder meg til jeg kan flytte.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Digger skolen jeg! Driter i hva andre syns om at jeg syns det, jeg liker bare å gå på skole, sånn er det! Da er du heldig. Har også lyst til og like og gå på skolen. Er så ufattelig skole lei. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Prøver, prøver, prøver. Har prøve ca annenhver dag, og det er ikke kødd engang. Hender jeg må skulke noen prøver slik at jeg får to dager istedenfor en å lese på osv... hadde tentamen i dag og skal ha tre prøver til utover uken. Hadde også en på mandag. Har fått seks på de første prøvene hittil, men fraværet er det verre med. Har hittil 4 dager og 8 timer og det er ganske mye på skolen min, der alle ligger på rundt 1 dag i løpet av et år osv... kjipt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kan bare prise meg lykkelig over at jeg har et vitnemål med standpunkts karakterer fra mine 2 forrige media-år som viser utelukkende 5ere og 6ere. Dessuten har jeg funnet ut en genial måte å skulke skolen "lovlig" på. Jeg holder på å ta lappen for tiden. Passer på å presse alle kjøretimene mine inn på dager med mye norsk (10 timer norsk i uken). Etter at jeg har fått lappen, får jeg en vedlegg av kjøreskolen som gjør de timene jeg har i fravær på grunn av lappen "gyldige" igjen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Dessuten har jeg funnet ut en genial måte å skulke skolen "lovlig" på. Jeg holder på å ta lappen for tiden. Passer på å presse alle kjøretimene mine inn på dager med mye norsk (10 timer norsk i uken). Etter at jeg har fått lappen, får jeg en vedlegg av kjøreskolen som gjør de timene jeg har i fravær på grunn av lappen "gyldige" igjen. Så da kan jeg altså stryke ut alt jeg har brukt av tid på kjøreskole i skoletiden? Har ikke brukt noe enda, men etterhvert kommer det til å bli en del Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går bra her, har fått 14 6'ere og 4 5'ere.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går bra her, har fått 14 6'ere og 4 5'ere.. Til nå i år? Syke syke mann, slikket læreren i rompa elns? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går bra her, har fått 14 6'ere og 4 5'ere.. Til nå i år? Syke syke mann, slikket læreren i rompa elns? Hehe, neida Lett å få, trenger bare å lese en gang kvelden før f.eks, så får jeg 6 Klisterhjerne oh yeah Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går bra her, har fått 14 6'ere og 4 5'ere.. 14 6'ere i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå