Whiteshit Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Eg ser Netshop køyrer tilbud på Iiyama 19" LCD. Såvidt eg har forstått så må en ha DVI når en først skal ha seg LCD skjerm. Men er denne skjermen noke å gå for? (eller) Er skjermen noke å gå for i forhold til andre 19" med dvi? Første LCD-tilbudet med DVI eg har sett på lenge btw... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Dette er nok en "midt på treet" skjerm. Nei. Man må nok ikke ha DVI. Men selvfølgelig er det et pluss. Skulle jeg hatt en 19" LCD nå så ville jeg gått for det tilbudet der. Virker som det er veldig mye for pengene! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Test Ser ut som en helt grei skjerm til en god pris hvis du vil ha dvi og 19'' Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Test Ser ut som en helt grei skjerm til en god pris hvis du vil ha dvi og 19'' Ja du skriver "hvis du vil ha dvi".. Er ikkje det et must då? slik eg har forstått det på alle "ekspert-lcd-folka" ? Vil berre ha utdjupa den store forskjellen mellom dvi og ikkje-dvi skjermer og grunnen til at dvi skjermer er verdt 1000-1500 kr meir.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Annen test av en oppdatert modell: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10075 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå