Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 bare jeg som ikke er helt med her? hvorfor i all verden skal de gå med denne saken til politiet? du har bestillt noen deler, og spurt om hvor lang tid det tar før du får ordren godkjent? er det også blitt ulovlig og nå da? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Fattern kommer hjemm om ca. 40 min. må neste begynne å bevege meg bortove nå. Ville ikke ta dette over telefonen. Skriver hva de sier når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Enda ein ny grunn til å ikkje handle hos mpx. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Fattern kommer hjemm om ca. 40 min. må neste begynne å bevege meg bortove nå. Ville ikke ta dette over telefonen. Skriver hva de sier når jeg kommer tilbake. hvorfor ikke? finnes ikke raskere måte å avklare en sak på? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå har de også slettet orderen min Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) synd at sånt skjer, mpx mister vell et par kunder. Endret 20. oktober 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Å anmelde kunder er dårlig business :!: Heh! Men er det verre enn å banke dem opp? Ser for meg en ny type bank-i-butikk! *Tronaldo* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 like best å prate uten telefon i slike saker Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå har de også slettet orderen min jaha? why? ring å spør.. =) Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor sier folk at dette er dårlig av MPX, og dårlig buisiness å anmelde kunder? Han har jo åpenbart gjort noe for å bli anmeldt, om de bare anmeldte folk ville de jo ikke kunne holdt på så lenge som de har gjort. Tenk litt mer før dere poster slikt ubegrunnet tull. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg ser tre mulige grunner: 1. Trådstarter har virkelig gjort en alvorlig forbrytelse som han enten holder hemmelig eller ikke vet at han har gjort. 2. Noen tuller med/hos MPX. 3. MPX er idioter. Jeg håper selvsagt at det er nr 2, og kan ikke se for meg at det er nr 3. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor sier folk at dette er dårlig av MPX, og dårlig buisiness å anmelde kunder? Han har jo åpenbart gjort noe for å bli anmeldt, om de bare anmeldte folk ville de jo ikke kunne holdt på så lenge som de har gjort. Tenk litt mer før dere poster slikt ubegrunnet tull. altså, la oss si hvis jeg hadde blitt anmeldt av expert får å bestilt en tv feks.. så tviler jeg på at jeg har kommet til å handle dær i fremtid igjen Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 d e ikke noge gale og være 14 år og bestille me kort.. eg har bestilt mye me kort eg.. men eg fekk lov av foreldrene mine. kansje han og fekk d? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jeg kan ikke se noen grunn til at du skulle bli anmeldt ut i fra dialogen dere hadde hatt tidligere. Er du sikker på at det ikke er noe du unnlater å si oss? Btw: 136 brukere leser tråden. Edit: 143 ble det nå Endret 20. oktober 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Å anmelde noen uten forvarsel bør bare skje ved alvorlige forbrytelser. Det tviler jeg på at dette er. Lenke til kommentar
svening Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hadde jo vært greit og fått noe mere info hva dette egentlig dreier seg om. Er det forsøk på kortsvindel? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kan ikke helt se hva som er ulovlig med å legge inn en bestilling hos en webshop.. Enten du kan betale for varene eller ikke.. det er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 141 bruker(e) leser dette emnet (45 gjester og 1 anonyme brukere) btw.. men trur nok det er noe han skjuler neida.. bare venter på at han skall komme hjem fra mpx vi.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hadde jo vært greit og fått noe mere info hva dette egentlig dreier seg om. Er det forsøk på kortsvindel? Mpx har vel ikke noe med hvem sitt kort som ble brukt til å betale med.. Jeg kan f.eks betale varer for noen uten kredittkort, selv om det ikke blir bestilt i mitt (kortholders) navn. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Fått noe svar fra MPX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg