Sjefern Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kan du ikke forklare situasjonen fra begynnelsen så kan vi sannsynlig svare litt mere presist. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er fattern som har bestilt noen deler til meg, og det jeg lurte på var hvorfor de ikke hadde godskjent det enda? Dere kan se mailene under: Hei, Av det jeg kan se er ikke tilbudet/ordren registrert. Du må nesten gjøre det på nytt om du ikke har fått en bekreftelses mail på ordren. Jeg finner ingen tilbud/ordre på ditt navn. "La historikken i dette dokumentet følge til saken er avsluttet" Mvh Micro Parts Xpress AS Kim Flaa Johansen Tlf 33293400 [email protected] -----Original Message----- From: Daniel S. N. [mailto:[email protected]] Sent: 20. oktober 2004 14:49 To: Salg MPX Subject: RE: Lang godskjennings-tid Fant inge ordrenr. men jeg fent et Tilbudnr. Det er: xxx xxx Daniel >From: "Salg MPX" <[email protected]> >To: "Daniel S. N." <[email protected]> >Subject: RE: Lang godskjennings-tid >Date: Wed, 20 Oct 2004 14:39:36 +0200 > >Hei, > >Har du et ordrenummer på dette vil det hjelpe meget. > > > > >"La historikken i dette dokumentet følge til saken er avsluttet" > >Mvh >Micro Parts Xpress AS > >Kim Flaa Johansen >Tlf 33293400 >[email protected] > >-----Original Message----- >From: Daniel S. N. [mailto:[email protected]] >Sent: 20. oktober 2004 14:07 >To: Salg MPX >Subject: Lang godskjennings-tid > >Nå syns jeg det har tatt en stund før varene mine er blitt godskjent. >Hva er grunnen til dette? >Og hvor lang tid vil det ta før sen blir godskjent? > > >Daniel S. Norstrøm > >_________________________________________________________________ >MSN Messenger http://www.msn.no/messenger Den korteste veien mellom deg >og dine venner > > > Og tilslutt sendte at jeg at vi hadde fått en bekreftelse på at vi hadde batalt. Deretter motokk jeg den andre mailen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor skulle denne tråden bli stengt? så MPX skal ungå dårlig reklame? Alvorlig talt.. Har mpx for vane å anmelde kunder, er dette i folkets interesse å vite Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 MPX: Kontakt trådstarter på PM og send samtidig en rapportering til en moderator om å stenge denne tråden, så slipper dere unødig dårlig reklame. -hart Hvorfor stenge tråden? Jeg vil gjerne vite hva den lille fjortisen vår har finni på for å bli anmeldt. Regner lissom ikke med at mpx anmelder folk uten grunn... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er ingen mening å strenge tråden hær Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Tåpelig forslag å stenge tråden, det er til allmenn nytte å få vite om MPX har gjort en grov feil eller ikke. Lenke til kommentar
hart Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Ser så klart underholdningsverdien i dette, men ærlig talt så er det ikke 14 åringen som står "juridisk" ansvarlig for det som har skjedd, men hans foreldre (som sikkert ikke vet noe det som skjer i denne tråden og at navn og alt blottlegges på et forum). Tenker litt personvern her. Endret 20. oktober 2004 av hart Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) 85 personer ser på denne tråden samtidlig. Jeg vil si en stor skade har allerede skjedd. Men dette er jo noe mellom MPX og trådstarter. Så hvorfor ikke ta dette via mail elelr telefon? Endret 20. oktober 2004 av lavizh Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Føler på meg at fjortissen har tabba seg ut og tatt en snarvei. Betenkelig at han ikke forklarer hva som har skjedd fra hans side - kun at han har blitt anmeldt. Dette er ikke dårlig reklame for MPX - de viser seg bare som en seriøs bedrift... *Tronaldo* Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ser så klart underholdningsverdien i dette, men ærlig talt så er det ikke 14 åringen som står "juridisk" ansvarlig for det som har skjedd, men hans foreldre (som sikkert ikke vet noe det som skjer i denne tråden og at navn og alt blottlegges på et forum). Tenker litt personvern her. Er vel forsåvidt ikke din jobb å tenke personvern. De kan tross alt bare ta vekk navnene ved hjelp av backspace eller delete f.eks. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Som MPX sa, kontakt Hugo Rask-Jensen via tlf. Enkleste og raskeste måten på å finne ut av problemet. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 egentlig litt enig med hart.. =) om eg hadde drete meg ut, så tror ikkje eg att eg villa ha hatt navnet mitt på display her Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Detter er det jeg har bestilt: Opteron 246 MSI K8T Master2-FAR Kabinettvifte Goop nec-dvd-brenner Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg lurer også fælt på hvorfor han fikk den eposten sendt fra MPX. Jeg vet at jeg iallefall hadde klikket dersom en sånn mail dukket opp i innboksen min (skyldig eller uskyldig ) Er det fordi han er 14 år og prøvde å bestille noe på en nettbutikk at han blir politianmeldt ? wtf ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Da kontakter jeg han nå Lenke til kommentar
nixon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Fikk følgende fail etter jeg lurte på hvorfor ikke varene mine hadde blitt godskjent: Emne: Svindelforsøk - MPX, ordre overføres til Politi for etterforskning ! Med vennlig hilsen / Best Regards Hugo Rask-Jensen WEB Distribusjon AS Hva skal jeg gjøre?!? Bør jeg gå til politiet her?!?! Daniel Du får ringe og høre med dem da vet du. Det er ikke verre enn det. Dersom du ikke har gjort noe galt er det jo greit nok alt sammen. :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Da kontakter jeg han nå gi oss en opsummering etterpå da Lenke til kommentar
Globe Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei, sa han ikke at det var faren som hadde bestillt noen deler til han da? Men men, dette hadde nå jeg aldri godtat.. Ring Mpx, visst du ikke kommer noe vidre med saken. Kontakt Forbrukerområdet. Di kan ikke anmlede deg for at du har bestillt noen deler. (selv om du er 14) Men ser ikke helt sammenheng her. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 har en bestilling inne på mpx som eg venter di skal sende ut...burde kanskje avbestille før eg får trøbbel med politet da Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Å anmelde kunder er dårlig business :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg