gussen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 PINNACLE STUDIO v.9 Hei, For de av dere som syns deg er gøy å redigere video med bugs, crash, problemer og annet tullball; ComputerCity har nå en kampanje for Pinnacle Studio v.9 til kr. 299,- (full pris = 599,-) i papirbilag til avisen. Det ser ikke ut som om at kampanjen er relevant for nettbutikken, så du må altså gå i butikken for å skaffe deg denne pakken. Lykke til ! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Reklame lixzom? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Pinnacle er det jo abeslutt ikke noe feil med, så du kan ikke si det. det funker tusen ganger bedre en 8... Lenke til kommentar
adonis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Veit ikke, men det høres ut som at det dreier seg om Studio 9 SE (altså en lett-versjon). Kan gjøre det aller meste, minus enkelte ting som fargejustering, hastighetsendring etc. Det kule med SE'en er at den kvalifiserer for oppgradering -det betyr at du uansett sparer litt på Studio 9 (evnt. Plus'en) om du ønsker litt mer... Men jeg kan ta feil, kanskje er det fullversjonen. /Øystein Lenke til kommentar
gussen Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 mats A. skrev: Pinnacle er det jo abeslutt ikke noe feil med, så du kan ikke si det. det funker tusen ganger bedre en 8... ... jeg forholder meg ikke til Pinnacle som produkt, jeg bare leser dette forumet og ser at det er oversvømmet av emner som omhandler alle mulige typer problemer med Pinnacle. Hvis dette ikke er riktig - så tar jeg feil! Det ser forøvrig ut til at tilbudet ligger på nett også, så da kan dere studere og finne ut av det selv: LINK: ComputerCity - Pinnacle Studio v.9 DV123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå