Joachim_F Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det norske utviklerselskapet Innerloop har akkurat fått tildelt 1,2 millioner kroner i utviklingsstøtte til strategispillet Vikingjarl. Her er de første detaljene om spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kan bli et bra spill det Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Høres jo knall ut egentlig. Får håpe de gjør et skikkelig arbeid med spillet da. Et skikkelig realistisk spill om vikinger er etterlengtet her i huset i alle fall. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sånn i første omgang høres det jo ut som litt av Knights of Honor konseptet da, men håper de overrasker, stort... Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Høres veldig bra ut selv om jeg må innrømme jeg venter på IGI 3. Lenke til kommentar
slash Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ah, et sånt spill har jeg ventet lenge på! Jeg ser for meg en ambisiøs blanding av følgende spill: Europa universalis Shogun - Total war Anno 1942 Rome - total war age of empires/mythology pluss nyskapende og sjangerdefinerende ideer. En kan jo bare håpe! Dette prosjektet gav meg lyst til å begynne å jobbe for innerloop. Så lyst at jeg skal skrape sammen en portfolio og søke umiddelbart! HØRER DERE INNERLOOP! nå kommer jeg! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skikkelig bra at spill utviklere begynner å bry seg mer om den Nordiske historien, som var nesten like viktig som den greske, og den var jo minst like mytisk! Eneste forskjell var at "vi" vikinger ikke hadde en haug med "wannabe-wise" filosofer! Det samme holder på å skje med filmer også; Det er nå en film under utvikling, en Norsk-produsert, Engelsk-talende Viking film! Litt OT, menmen... Likte godt Age Of Mythology's vikinger. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg for min del hadde håpt mer på en FPC (First Person Chopper). Strategispill har aldri interessert meg, og det må da gå an å lage litt action av vikinger. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg skal ikke hevde at jeg er i ekstase over dette. Det virker som en tåpelig klone av Total War-serien, spør du meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg for min del hadde håpt mer på en FPC (First Person Chopper).Strategispill har aldri interessert meg, og det må da gå an å lage litt action av vikinger. Neh, skulle vært 3rd perspective, slik som Gothic2, Rune, og Conan er! Savner noen større slag i slikt perspektiv... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Problemet her vil vel være å gjøre spillet interesant nok for massene og ikke bare innavla "norbagger" som oss. De må nok dra noe spesielt opp av hatten for å skulle kunne selge til andre enn folk som "tror" de har en releasjon til Vikingene... Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hørtes ikke så spennende ut.. men men.. får vente og se til spillet faktisk kommer ut før jeg sier noe om det. =/ Lenke til kommentar
Standish Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) [iC,25/10/2004 : 10:28] Jeg for min del hadde håpt mer på en FPC (First Person Chopper).Strategispill har aldri interessert meg, og det må da gå an å lage litt action av vikinger. Neh, skulle vært 3rd perspective, slik som Gothic2, Rune, og Conan er! Savner noen større slag i slikt perspektiv... spill rune ganske kult, spesielt med co-op mod EDIT: sorry. så ikke at du hadde skrevet rune... dynasty warriors 1-4 og samurai warriors til ps2 er jo i 3rd perspective, mangler bare vikinger Endret 25. oktober 2004 av Standish Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 The Lost Vikings 3 i 2D hadde eg likt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 spesielt med co-op mod Gi meg link? NÅ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg