Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) heisann satt foran pc'n min her en nydelig tirsdag, går for å ta meg noe å drikke.. kommer tilbake; svart bilde på skjermen(vet skjermen og kabelen funker), ingenting ville funke.. blackout! testet skjermkortet i en annen pc, funket fint.. POENG: kan jeg kreve reprasjon på et hk som er 3-4 uker gammelt, siden feilen ikke er min skyld? kjøpte stasen på "Så Lett Data" i Sandefjord.. skal jeg bare levere inn?!? Eller må det leveres til msi norge ellernoe i det retning? takk på forhånd (med forbehold om feilpost.. ) EDIT: prøvd å resette CMOS.. funker ikke.. EDIT2: Kortet Endret 20. oktober 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ta det med selger i første omgang Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 gå ned på så lett data du så får du garantert byttet det eventuelt testet kortet, de er meget grei å ha med å gjøre men uansett så har du jo garanti på kortet Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 så det er bare for meg å ta med kortet ned der, så ordnes alt? wee! litt dumt at jeg(evnt) må bytte hk da.. brukte sisste rest av AS5 på cpu nå.. *grr* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå