DevN Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Naturligvis, og hive seg i gang på noe så stort. Men et steg om gangen, og man kan nå langt innen kort tid. Bare man ikke gir opp fordi man ikke klarer det med en gang. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Med Flash MX er animasjon blitt gjort latterlig mye enklere. Nå er de simpleste animasjonene bare tegn -> klikk -> dra. Jeg vil si at det vanskeligste med Flash er timing og tegning. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Her har du vertfal 500 tutorials. Lykke til Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hjelper ikke de deg,da har du problemer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tenkte litt på å lære meg flash jeg også. Men er det ingen som har en link til en privat hjemmeside på norsk (eller engelsk da) som forklarer det grunnleggende osv? Hadde vært kjekt å vite noe om funksjonene og i det hele tatt om programmet før man begynner på sine egne prosjekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå