Ni kon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Trenger så sårt hjelp av dere nå. Jeg har kommet over et dødsbra bilde som jeg kunne tenke meg i gangen Problemet er at jeg vet ikke noe om bilde, bortsett fra at jeg har en liten utgave av det her. Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette i stort format, eller som poster? Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ehheheheheheheheh Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bra post Dag Hva med dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263859 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 enden: Passer sikkert hos deg, men ikke hos meg Fint om noen kommer med et forslag om hvor jeg finner dette større. Kanskje noen vet hvilken reklame det er også. Samler på kule reklamer, og det her skal henge siden av Puma reklamen min ;D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hmm,vis du skal ha det støøre kan du jo alltids gå til nærmeste fyr eller kompani som holder på med sånne ting...rundt i byen ved meg er det ihvertfall to som holder på å lager reklame skilter å sånn. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Må ha det bilde i bra kvalitet for å kunne printe det ut. Et bilde på 50k tar seg meget dårlig ut på poster. Bilde bør være en 6 Megapiksler for å havne på poster Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sånne finnes det mange forskjellige av, men fant ingen nå. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja det er vel noe sånn, du har sikker bedre peiling enn meg men jeg hadde bilde av en motorsykkel på 20*80 cm og så snakka jeg med en fyr som holder på med det og han han driver med da men han kunne scanne det inn på pc og printe det ut i 8*8 meter. Det var det største han kunne printa da men da var det krystall klart å Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 finner ingen hvorenn jeg leter noen som har noen fler tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå