Burrre Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei, Trenger hjelp til å få igang windows update etter en reinstallering... Dette er hva som står på siden når jeg går inn via start-menyen.. Ser etter siste versjon av Windows Update-programvare... Avhengig av tilkoblingshastigheten kan dette ta litt tid. I løpet av denne tiden kan det være du mottar en eller flere sikkerhetsadvarsler. Se gjennom hver sikkerhetsadvarsel for å kontrollere at innholdet er signert av Microsoft, og klikk deretter Installer eller Ja for å installere programvaren. og slik står den....og ingenting skjer... hva må til for at den skal søke etter oppdateringer? Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du har ikke noe popup stopper eller noe slikt, som hindrer at det kommer opp noe greier som du kan trykke ja på? Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 nei, har ikkeno sånt aktivert.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 kva versjon av windows update du har da? Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 kva versjon av windows update du har da? aner ikke.. hvor finner jeg det ut? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 aner ikke.. hvor finner jeg det ut? ein måte er å sjå kva som står i starten av adressefeltet. http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=no Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 aner ikke.. hvor finner jeg det ut? ein måte er å sjå kva som står i starten av adressefeltet. http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=no faktisk så fungerte det én gang, og jeg fikk lastet oppdateringer, men det så ut til å være en eldre vesjon av windows update... klarer ikke å fine tilbake til den.. noen som kobler til en eldre WU som kan kopiere linken sin inn hit? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 noen som kobler til en eldre WU som kan kopiere linken sin inn hit? Tror neppe Microsoft gidder å ta vare på gamle WU'r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå