FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg vil bare si takk. Takk for at dere har en side du kan gå in på hvis du har lite screens eller info om et spill.Dere har hjulpet meg til å velge riktig spill mang en gang Og dere får alltid den nyeste infoen om spillene. Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info Og forumet hjelper virkelig en mann i nød . Så takk! Håper alldri denne siden blir borte Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Signert. Besøker ingen andre spillsider enn gamer.no bortsett fra om det er ekslusiviteter som anmeldelser av storspill på andre sider etc. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 www.gamer.no www.games.no www.tothegame.com www.gamerankings.com De er alt jeg trenger (= Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg må gå innom Gamer.no hver dag, hvis jeg ikke får gjort det hjemme gjør jeg det på skolen. Superduper side! Gamer.no= Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Enig, Gamer.no er bøs! Kommer masse anmeldelser, bra jobb! :tommelopp: Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg går innom gamer.no minst 6 ganger om dagen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Dette var virkelig rørende stoff å lese på en hektisk onsdag. Nå fikk jeg plutselig masse ny energi! Tusen takk for støtten kjære lesere! :-) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info Jeg som skaffer mye av infoen til GTA SA... Måtte bare si det, for å tro at jeg er mye bedre enn alle andre her på forumet... (Hehe, neida ) EDIT: Kan ikke tro at Gamer.no er veldig dårlig nei, når jeg ikke gjør mye annet enn å sitte på forumet her, mens jeg gjør annet på nett (eller gamer litt cs o.l. da ) Endret 20. oktober 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 [quote name='MeTa][iC' date='20/10/2004 : 21:57'] [quote]Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info [/quote] Jeg som skaffer mye av infoen til GTA SA... Måtte bare si det, for å tro at jeg er mye bedre enn alle andre her på forumet... (Hehe, neida ) EDIT: Kan ikke tro at Gamer.no er veldig dårlig nei, når jeg ikke gjør mye annet enn å sitte på forumet her, mens jeg gjør annet på nett (eller gamer litt cs o.l. da ) [/quote] Tusen takk for info om gta:sa MeTa][iC Snillt! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 [iC' date=20/10/2004 : 21:57] Jeg som skaffer mye av infoen til GTA SA... må si takk til deg jeg og MeTa][iC du har alltid noe info som jeg ikke har fått med meg på lur.. Sier takk til Gamer.no jeg og. Amen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Må bare si meg enig i at staffet bak Gamer.no har gjort, og fortsetter med å gjøre en fin jobb. Herlig med en god norsk spillside! Omtalene er også godt skrevet, og det oser bare kvalitet Keep up the good work! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg er enig med det folk sider. Jeg har fulgt gamer.no siden de tidligere dager og fulgt med eterhvert som siden har utviklet seg fra å bli en ok side til den beste siden for spill! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har fulgt gamer.no siden de tidligere dager og fulgt med eterhvert som siden har utviklet seg fra å bli en ok side til den beste siden for spill! That is true. Gogo gamer.no! (*host*tskjorte*host) Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 ja....der sa du no...kan dere ikke selge gamer.no t-shirts a. Da hadde jeg vært først i handlekøa Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja....der sa du no...kan dere ikke selge gamer.no t-shirts a. Da hadde jeg vært først i handlekøa Det er kanskje ikke høysesong for t-skjorter, men vi må satse på å ha noe slikt klart til det blir t-skjortevær. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Cant wait:D Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja....der sa du no...kan dere ikke selge gamer.no t-shirts a. Da hadde jeg vært først i handlekøa Det er kanskje ikke høysesong for t-skjorter, men vi må satse på å ha noe slikt klart til det blir t-skjortevær. Hvor kunne man fått kjøpe den da? Altså om dere hadde fått til noe slikt. hadde vært litt kult. Da må dere i allefall fikse både sorte og hvite t-skjorter, så skal jeg kjøpe begge to! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 [iC' date=21/10/2004 : 15:00] Hvor kunne man fått kjøpe den da? Nettet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 [iC,21/10/2004 : 15:00] Hvor kunne man fått kjøpe den da? Nettet? Eh, skal ikke nevne så veldig mange tall, men nå har jo internett _litt_ mer enn èt nettsted! Desusten, slutt å spam, du vet hva jeg mener! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå