Gå til innhold

Spillverket.no: Tusen Takk Gamer.no!

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si takk. Takk for at dere har en side du kan gå in på hvis du har lite screens eller info om et spill.Dere har hjulpet meg til å velge riktig spill mang en gang :!: Og dere får alltid den nyeste infoen om spillene. Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info :D Og forumet hjelper virkelig en mann i nød :cool: . Så takk! Håper alldri denne siden blir borte :love:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info

Jeg som skaffer mye av infoen til GTA SA... :love:

Måtte bare si det, for å tro at jeg er mye bedre enn alle andre her på forumet... :p

(Hehe, neida :) )

EDIT: Kan ikke tro at Gamer.no er veldig dårlig nei, når jeg ikke gjør mye annet enn å sitte på forumet her, mens jeg gjør annet på nett (eller gamer litt cs o.l. da :D )

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[quote name='MeTa][iC' date='20/10/2004 : 21:57'] [quote]Så står det ikke noe nytt om f.eks. "Gta San Andreas" her så vet jeg at det ikke har kommet noe ny info [/quote]

Jeg som skaffer mye av infoen til GTA SA... :love:

Måtte bare si det, for å tro at jeg er mye bedre enn alle andre her på forumet... :p
(Hehe, neida :) )

EDIT: Kan ikke tro at Gamer.no er veldig dårlig nei, når jeg ikke gjør mye annet enn å sitte på forumet her, mens jeg gjør annet på nett (eller gamer litt cs o.l. da :D ) [/quote]
Tusen takk for info om gta:sa MeTa][iC :yes: Snillt! :yes:
Lenke til kommentar
ja....der sa du no...kan dere ikke selge gamer.no t-shirts a. Da hadde jeg vært først i handlekøa :w00t:

Det er kanskje ikke høysesong for t-skjorter, men vi må satse på å ha noe slikt klart til det blir t-skjortevær. ;)

Hvor kunne man fått kjøpe den da? :dontgetit:

Altså om dere hadde fått til noe slikt.

hadde vært litt kult.

Da må dere i allefall fikse både sorte og hvite t-skjorter, så skal jeg kjøpe begge to! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...