bassmania Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Logg dere inn her og se oppdateringene, Las Venturas har kommet, og fyyyy søren, det er det råååeste jeg har sett, ække rart at dem hold det hemmlig. Og en ny trailer har kommet ut, den tar kaka, herregud... ville ikke spoile noe, så sier ingenting om den, dere kan laste den på siden der også... Under MOVIES! eller HER Bare 9 dager igjen nå :D Endret 20. oktober 2004 av bassmania Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 weeeeeee.Klarer nesten ikke vente jeg........weeeeeeeeee Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Håper virkelig at det er flere missions på san andreas , en Vice City, og gta 3. og...Noen som vet om du kan *style* bila dine der? sett noen bilder som får det til å se sånn ut. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Vanlig missons tar ca 100 timer å bli ferdig med, har Rockstar sagt, seff kan du style bilen din der...en hel verden av muligheter. Edit: Du får et sikklig kick av den nye trailern, der slipper Rockstar katta ut av sekken, fordi slutten der, er noe jeg aaaaaldri kunne ha tenkt meg!! skjønner ikke åssen de greide å holde det hemmlig. Endret 20. oktober 2004 av bassmania Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 dette skal jeg kose meg med til HL2 kommer og sannsynligvis lenge etter at jeg er ferdig med HL2 ... syns fremdeles Vice City er dritkult!! Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 100 timer!! ja da er det mye lengre en missionene på Vice City. De tok jo bare ca 30Timer å runne. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Nettop, men så er jo San Andreas ca. 5 ganger større enn vice city da Så er det en ting til jeg lurer på , tror dere det kommer til å være jordskjelv der? hadde ikke forundret meg, men tror dere Rockstar har tenkt på det, siden San andreas(forkastningen). GTA San andreas foregår jo trossalt på 90-tallet, det er jo da sånt stort jordskjelv skjedde! hehe Endret 20. oktober 2004 av bassmania Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det tviler jeg på forde da måtte jo byen blitt ødelagt å da hadde det blitt lite morro å spille. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ....og da var spillet sluppet av pirater på nettet. Noen som vet om en eventuel pc release? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Langt ut i 2005. Endret 20. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå