HWE Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Får i dag nedenstående beskjed hver gang jeg klikker for å poste en melding. Får såvidt ikke noe stort problem, meldingen blir postet allikevel. "Forumbeskjed Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Dette forumet tillater ikke at du poster så tett inntil hverandre. Vent 8 sekunder før du poster på nytt. Innleggsdata lagret! Følgende data fra innlegget ble ikke lagret. I noen tilfeller, vil tilbake-knappen i nettleseren tømme utfylte felter som resulterer i tap av alt du har skrevet. Du får derfor nå muligheten for å kopiere teksten under før du går tilbake. " Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 så vent litt lengre mellom hvert innlegg da vel? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hadde ikke noe med det å gjøre, var langt mellom hver post. Skjedde første gang jeg posta og hver post jeg har gjort i dag. Edit: fungerte nå, er vel i orden igjen nå da. Endret 20. oktober 2004 av hwe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg