JectSon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei, Jeg har nettopp formatert min pc, og instalert Windows XP Pro Norsk. Problemet er det at jeg ikke får internett til å virke. Pcen finner driver osv til nettverkskort automatisk og instalerer dette å det virker fint. Men, pcen finner automatisk 2 lokale tilkoblinger. "Lokal tilkobling" som er aktivert, men status "nettverkskabel frakoblet". "Lokal tilkobling 2" er tilkoblet og aktiv. Jeg har kun 1 nettverkskort i pcen. Hvorfor er den andre der? Og hvorfor virker ikke internett? Alt er koblet riktig osv. Hjelp! =) Sondre. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 sjekk at du ikke har koblet nettverkskabelen i isdn-kortet e.l. Ellers så kan du prøve å re-installere nettverks-driveren Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sikker på at du ikke også har ett integrert nettverkskort da? Brodern stussa fælt husker jeg da han bytta hk for litt siden! hehe... Men satt riktig ip-adresse, dns o.s.v. da? Lenke til kommentar
JectSon Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 HEHE, hadde et integrert nettverkskort i HK. TAKK :!: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 HEHE, hadde et integrert nettverkskort i HK. TAKK :!: Slikt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå