bentyman Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei, hvordan skal man sette opp ADSL slik at den kobler automatisk opp til internett når maskinen slår seg på? Har prøvd å legge My Isp i Startup foldern, men det hjelper ikke.. Blir meget taknemlig for svar.. Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Ingen som har peiling eller?? Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 switch til hvaforrnoe?? ngt?? SYnes det er rart ingen vet, dere har jo liksom svar på allt mulig annet her... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hvis du bruker raspppoe til å koble deg opp med, så står det bra forklart i readme filen som følger med raspppoe. Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Hvis du leste overskriften så står det at jeg bruker Xp sin adsl kobling, hvordan det fungerer med raspppoe vet jeg, men ikke hvordan det funker med XP sin interne oppkobling. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 ok... skal prøve å forklare: my network places - network connections - create a new network connection - next - connect to the internet - set up my connection manually - connect using a broadband connection that requires a username and password - isp name - fyll ut passord osv - ferdig.. tror dette skal gå.. beklager men jeg gadd ikke ta screenshots... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Gå på egenskaper for tilkoblingen og alternativer. Fjern de tre øverste hakene. Neste gang den skal på nettet krysser du av i "Koble til automatisk". Da kobler den til internet når behovet er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå