Daniel Enrico Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har akkurat installert Norton internett security 2004, den har egen brannmur. Jeg har også servicepack2 på XP. Den har og brannmur. Er litt ny i gamet så jeg lurer da på.. Hvilken av disse er den bedre? Går det an å kjøre begge samtidig? Blir jeg bedre beskyttet? Eller vil de skape konflikt seg imellom? Vil det trekke ned hastigheten på nettet? (har 2048/256 fra telenor) Setter stor pris på svar!! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Slå av brannmuren i Windows, og bruk NIS. XenZor Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Norton Internet Security er nok det beste ja. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jeg har akkurat installert Norton internett security 2004, den har egen brannmur. Jeg har også servicepack2 på XP. Den har og brannmur. Er litt ny i gamet så jeg lurer da på.. Hvilken av disse er den bedre? Går det an å kjøre begge samtidig? Blir jeg bedre beskyttet? Eller vil de skape konflikt seg imellom? Vil det trekke ned hastigheten på nettet? (har 2048/256 fra telenor) Setter stor pris på svar!! Bruk IE sin og drit i Norton, har hørt at denne gjør maskinen tregere, XP sin skal være like sikker som mange andre brannmurer. En skal vel helst ha kun en brannmur, som en skal kun ha et antivirus. Endret 20. oktober 2004 av Abits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå