Gå til innhold

Erfaringer med ipodshop.no

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har gjort seg noen erfaringer med ipodshop.no..?

Det har nemlig jeg, og de er foreløpig ikke så gode...

Den 9. september bestilte jeg en slags beskyttelsessak til min iPod (Zip Ultra Clear) til usle 149,- + frakt. Umiddelbart etterpå fikk jeg en mail som bekreftet at orderen var mottatt, men at ordren ikke var behandlet.

Etter en god stund (3 uker?) sendte jeg en mail til ipodshop og ba om status. Fikk ikke noe svar i fra dem.

Den 5. oktober fikk jeg mail, at joda -nå er varene sendt.

Den 14. oktober sendte jeg ny mail til dem om at nå var det gått 9 dager siden jeg mottok mailen i fra dem om at varen var sendt, men at intet var levert i min postkasse. Denne mailen har jeg selvsagt ikke fått svar på...

I skrivende stund venter jeg fortsatt på varene i fra dem. Tror jammen ikke jeg gidder å skrive en ny mail ettersom de høyst sannsynlig ikke gidder å svare på den heller...

Så - er det noen andre her som har handlet hos dem?

Mvh.

Grant Lee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leveringsmåte:

* Ordre under 500 kroner med kort - Vanlig levering (kr 32,- i frakt)

* Ordre under 500 kroner i Postoppkrav - Oppkravsgebyr på 56 + kr 32 i vanlig frakt (kr 88,- i frakt) Ordre over 1000 kroner - Sendes fraktfritt

Alle ordre som blir lagt inn før klokken 15.00 i arbeidsdager, vil bli sendt samme dag. Blir ordrene lagt inn etter 15.00 vil de bli sendt følgende arbeidsdag.

Du velger selv hvor du vil ha varene levert, hjem eller for eksempel på jobben. Du kan også velge å få fakturaen til en annen adresse enn leveringsadresse hvis du f.eks. vil gi bort en gave. Da sendes varen til den du vil gi gaven til og fakturaen til deg.

Noen som har brutt "kontrakten"?

Endret av Karibi-Kåre
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sorry for å bumbe en såpass gammel tråd, men tenkte det var like greit som å starte en ny. ;)

Fant denne webshopen for en stund siden, og bestemte meg for å prøve den ut.

Selve designet og det de lovte så ganske troverdig ut, men jeg tok visst feil.

Så litt rundt på kontaktinfo o.l, og eneste mulighet for å kontakte dem var på mail. Ingen kontaktperson, tlf nummer e.l. Lot dem likevel få en sjanse, og bestilte en Zip Ultra Clear veske til 149 kr (tok postoppkrav selvfølgelig). Dette var den 20 desember, og ordren står den dag idag som "Ikke behandlet". Har sendt en mail, men ikke fått noe svar.

Så kan vel ikke annet enn å stemple denne som "møkkashop". :thumbdown:

Endret av ArcticIce
Lenke til kommentar

Hei,

Det var litt uventet at denne tråden våknet til liv igjen...

Uansett - etter intens masing på ipodshop.no fikk jeg til slutt det jeg hadde bestilt. Det var så utrolig mye frem og tilbake, at det var kun pur f***skap som drev meg på slutten.

Jeg fant etter hvert ut at det var en dude borte i Haugesund som stod som "eier" av firmaet ([email protected]). Jeg begynte å spamme han med mail i tillegg til at jeg sende jevnlig sure mail til kundeservice.

Til slutt var det en fyr som ringte meg og akket og oiet over hvor upålitelig Posten var(!). Jeg sa at jeg ga f'n i det, og forlangte å få produktet jeg hadde bestilt. Joda, det skulle sende det ASAP.

Så gikk det vel en måned, og plutselig så datt det en grå konvolutt ned i postkassa mi som inneholdt dette lusne plastikketuiet til ipod'en min.

Slike firma som det burde ikke få lov til å drive på!

Mvh.

/Grant_Lee

Lenke til kommentar
Hei,

Det var litt uventet at denne tråden våknet til liv igjen...

Uansett - etter intens masing på ipodshop.no fikk jeg til slutt det jeg hadde bestilt. Det var så utrolig mye frem og tilbake, at det var kun pur f***skap som drev meg på slutten.

Jeg fant etter hvert ut at det var en dude borte i Haugesund som stod som "eier" av firmaet ([email protected]). Jeg begynte å spamme han med mail i tillegg til at jeg sende jevnlig sure mail til kundeservice.

Til slutt var det en fyr som ringte meg og akket og oiet over hvor upålitelig Posten var(!). Jeg sa at jeg ga f'n i det, og forlangte å få produktet jeg hadde bestilt. Joda, det skulle sende det ASAP.

Så gikk det vel en måned, og plutselig så datt det en grå konvolutt ned i postkassa mi som inneholdt dette lusne plastikketuiet til ipod'en min.

Slike firma som det burde ikke få lov til å drive på!

Mvh.

/Grant_Lee

Huff og huff. :no:

La til [email protected] i Messenger lista og spurte om hvor det ble av pakka. Jo, han hadde akkurat tatt over driften av Ipodshop.no og pakken skulle sendes imorgen (my ass). Nå har det gått et par dager, og han svarer ikke i det hele tatt. Kan vel se langt etter den pakka...

Noen som har noen gode butikker med vesker til iPod som det går fort å få levert varene fra?

Lenke til kommentar

Den informasjonen ligger offentlig tilgjengelig via Norids whois database. Et søk på ipodshop.no gir dette treffet:

Domain Information

Domain Name................: ipodshop.no

Organization Handle........: HRI2O-NORID

Registrar Handle...........: REG42-NORID

Legal-c Handle.............: FH379P-NORID

Tech-c Handle..............: HH1R-NORID

Zone-c Handle..............: HH1R-NORID

Nameserver Handle..........: NS167H-NORID

Nameserver Handle..........: NS677H-NORID

Nameserver Handle..........: NS3077H-NORID

Additional information:

Created:        2004-06-21

Last updated:    2004-06-21

NORID Handle...............: HRI2O-NORID

Organization Name..........: HAALAND RØRVIK IMPORT

Organization Number........: 986174931

Post Address...............: Kløverveien 10

Postal Code................: N-5535

Postal Area................: Haugesund

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 52 72 49 50

Fax Number.................: +47 52 72 49 50

Email Address..............: [email protected]

Additional information:

Last update:    2003-11-05

Her ligger altså både Email, firmanavn, org.nummer og et telefonnummer.

Et kjapt søk i Brønnøysundregistrene på organisasjonsnummeret som oppgis gir følgende treff:

Organisasjonsnummer:  986 174 931

Navn/foretaksnavn:  HAALAND RØRVIK IMPORT

Organisasjonsform:  Enkeltpersonforetak

Forretningsadresse:  Kløverveien 10

5535 HAUGESUND

Kommune:  HAUGESUND

Postadresse:  Postboks 4078

5501 HAUGESUND

E-postadresse:  [email protected]

Internettadresse:  -

Telefon:  52 72 49 50

Mobil:  40403336

Telefaks:  -

Registrert i Enhetsregisteret:  03.11.2003

Stiftelsesdato:  -

Innehaver:  Ferdinand Krohn Haaland

Daglig leder/ adm.direktør:  Ferdinand Krohn Haaland

Næringskode®:  51900 Engroshandel ikke nevnt annet sted

51421 Engroshandel med klær

Sektorkode:  790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i:  Foretaksregisteret

Der ligger det i tillegg et mobilnummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...