Gå til innhold

PS2 i svart/hvitt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en helt ny PS2 for to uker siden. Den første uka fungerete alt som det skulle og jeg koste meg med Fifa(Liverpool-Man U: 8-0) Så en dag begynte bildet å blinke av og på mellom farger og svart/hvitt. Jeg tenkte ikke no mer over det når det gikk over etter en kort stund. Etterhvert begynte det å bli mer og mer svart/hvitt og mindre og mindre farger. Jeg flyttet maskina til en annen tv, men også der var det kun svart/hvitt. Jeg har lett og lett etter kviteringen min, men neida! Jeg har mista den! Lurer på om noen andre har opplevd dette eller har noen forslag? Jeg håper at det kan være kabelen som er buggy, men hvis det er maskina, må jeg ut med like mye som den kostet da? Jeg har jo ingen bevis å komme med til butikken...:sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stort sett er de fleste butikker greie å ha med å gjøre. som regel stoler de litt på kundene sine. å avvise deg på blankt grunnlag vil de ikke gjøre. enhver seriøs bedrift har minst en kopi av alle kvitteringer på ting som går ut av butikken. dette mest for å forhindre svinn. spør i butikken, de BØR ha en kopi.

si følgende: du var innom den dagen, og handlet en sånn vare.

ikke noe problem.

om butikken er vanskelig så har vi noe som heter forbrukerombudet. de digger den type saker. om du har litt god tid så kan du prøve tv2 hjelper deg :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...