kaofbc Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg kjøpte meg en helt ny PS2 for to uker siden. Den første uka fungerete alt som det skulle og jeg koste meg med Fifa(Liverpool-Man U: 8-0) Så en dag begynte bildet å blinke av og på mellom farger og svart/hvitt. Jeg tenkte ikke no mer over det når det gikk over etter en kort stund. Etterhvert begynte det å bli mer og mer svart/hvitt og mindre og mindre farger. Jeg flyttet maskina til en annen tv, men også der var det kun svart/hvitt. Jeg har lett og lett etter kviteringen min, men neida! Jeg har mista den! Lurer på om noen andre har opplevd dette eller har noen forslag? Jeg håper at det kan være kabelen som er buggy, men hvis det er maskina, må jeg ut med like mye som den kostet da? Jeg har jo ingen bevis å komme med til butikken...:sad: Lenke til kommentar
AJH Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Har du kjøpt den i en vanlig butikk har de kvitteringa på PC'en, nesten garantert... Det kan høres ut som om det er dårlig kontakt i ledningen, har du prøvd å ikke bruke scart-adapteren... [ Denne Melding var redigert av: AJH på 2002-05-20 12:37 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg ville nok forsøkt å bytte ut ledningen først, ja... Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 De fleste butikker er såpass at de hjelper deg selv om du ikke har kvittering (men det er jo også butikker som ikke gjør det:-( Hvis det går med ny kabel så bør du alikevell melde fra om det til butikken da er det noe feil og du skal ikke betale for ting som ikke fungerer... Do not underrestimate..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå