Gå til innhold

Angrerett og pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Ser det har vært litt aktivitet her siden sist jeg sjekka.

PCutstyr.no kontaktet meg på PM tidligere i dag. Og ifølge dem er nå rutinene endra. (Som man også kan lese i denne posten)

Jeg sender skjermkortet mitt tilbake på mandag. Skal gi tilbakemelding på hvordan returen gikk, når den tid kommer.

Takk til de som har engasjert seg i denne saken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra av PCutstyr.no!

 

Det ser ut som de skjerper seg nå, det er flott.

Det nytter visst å gi en butikk dårlig reklame her på forumet. Tipper at noen der nede i Fredrikstad innså at de tapte mer på å ikke ha kunder, enn å tape litt på returretten.

 

... men etter egne erfaringer med PCUtstyr.no er jeg fremdeles litt/ganske skeptisk til å bestille fra dem noe mer, selv om dette er et steg i riktig rettning. De hadde virkelig trengt et par "PCUtstyr - En solskinnshistorie"-tråder her... sånn som PSData og Netshop hele tiden får. :yes:

Lenke til kommentar

står det ikke noe om at du kan benytte angreretten hvis varen ikke oppfyller dine forventninger ved normalt bruk

 

for å gjøre dette så må varen monteres og brukes

 

er litt usikker på sjønnet her når det gjelder feks cpu. Den må jo tilgrises før den settes inn. Hvordan kan en vare være tilnermet i samme stand når den blir tilgriset med kjølepasta.

Hva med vannkjøling der du må bygge dette. Lime og slikt.

Lenke til kommentar

den gamle var feil jo, var enkelte krav de ikke har hjemmel i loven om. bra gjort vill jeg ikke si, de har bare rettet opp på noe som var feil, noe som er helt naturlig at en bedrift gjør.

Om det er merke etter normal bruk, kan de ikke nekte å ta i mot varen tilbake

dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Bra gjort av Pcutstyr.no som har endret reglen sin. Men den gamle var heller ikke feil da.. for egentlig så kan de nekte å ta imot en eneste kredittering hvis det er et lite hakk, merke el.l. på produktet, eller forseglingen er brutt.

Et ord . FEIL.

Dere er begge for generelle.

 

God natt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...