doraemon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) E398 kan nå tydeligvis fåes på diverse Lefdal og Elkjøpbutikker i og rundt Oslo. Jeg kjøpte min på Elkjøp igår. Nå har plutselig følgende problem oppstått: Jeg kan ikke ringe ut eller motta samtaler! I displayet registrerer telefonen at jeg har Chess-abbonnement, men over står det "Kun nødsamtaler". Jeg prøvde å synkronisere med PC via USBkabelen igår, uten at det var særlig vellykket. Kan det ha noe med saken å gjøre? Eller har telefonen plutselig låst seg mot Chess-abbonnement eller noe? Telefonen virket fint igår. Noen som har noen ideer ting jeg kan gjøre før jeg leverer den tilbake? --- PS. Jeg satt mobilen til lading inatt, og nå er den nesten tom for batterier! Det blir en batterilevetid på 7 timer det, UTEN å snakke i telefonen. Tror det er service på gang her. Ganske skuffende må jeg si Endret 20. oktober 2004 av doraemon Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ring Chess og spør. Jeg har problemer med mitt abonnement om dagen jeg og! Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ring Chess og spør. Jeg har problemer med mitt abonnement om dagen jeg og! Chess sa at det skulle ikke være noen problemer fra deres side. Dessuten funker abbonnementet fint i den gamle telefonen min. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Lurer på og kjøpe meg en slik en jeg og .. Er det noen andre problemer med den?= Stikk ned på elkjøp og be dem fikse den! Endret 20. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Eller kanskje det hjelper om jeg oppgraderer/reinstallerer firmwaren? --- Men det var jo letter sagt en gjort å finne no firmware da... Endret 20. oktober 2004 av doraemon Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Har byttet telefonen nå, og den nye funker fint, bortsett fra at jeg ikke får all PC-softwaren til å fungere. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 E398 kan nå tydeligvis fåes på diverse Lefdal og Elkjøpbutikker i og rundt Oslo.Jeg kjøpte min på Elkjøp igår. Nå har plutselig følgende problem oppstått: Jeg kan ikke ringe ut eller motta samtaler! I displayet registrerer telefonen at jeg har Chess-abbonnement, men over står det "Kun nødsamtaler". Jeg prøvde å synkronisere med PC via USBkabelen igår, uten at det var særlig vellykket. Kan det ha noe med saken å gjøre? Eller har telefonen plutselig låst seg mot Chess-abbonnement eller noe? Telefonen virket fint igår. Noen som har noen ideer ting jeg kan gjøre før jeg leverer den tilbake? --- PS. Jeg satt mobilen til lading inatt, og nå er den nesten tom for batterier! Det blir en batterilevetid på 7 timer det, UTEN å snakke i telefonen. Tror det er service på gang her. Ganske skuffende må jeg si Da har du en problem telefon. Jeg prater i telefonen hele dagen ( jobb ) og lader hver tredje dag. Langt bedre en alt annet jeg har hatt Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har byttet telefonen nå, og den nye funker fint, bortsett fra at jeg ikke får all PC-softwaren til å fungere. For at det skal funke så må du kanskje ta ut minnekortet når du kobler den opp med dataen.Var sånn jeg fikk det til å funke her hvertfall... Ikke hvis du skal overføre til minnekortet da selvsagt.. Men jeg sliter fortsatt med MMS asså...noen som har fått det til å virke så vær vennlig ta kontakt.. Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Nå joiner jeg jazzen og lurer på hvordan inn i granskauen man får MMS til å fungere på den telefonen her (E398). Er det noen som vet hvordan jeg kan sjekke mail også? MÅ jeg ha en tjeneste som f.eks Telenor Mobilpost? Lenke til kommentar
keegko Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg sliter også med og få til dette på min E398..., det skal ikke være lett tydeligvis....... Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hvor mye koster den uten abb.????? Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 hvor mye koster den uten abb.????? Ca. 3700 på Elkjøp. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) 3690,- på Elkjøp og 3790,- hos Lefdal Eller så kan dere kjøpe min strøkne E398 for 2200,- :-) Jeg får nemlig V3 RAZR i morgen! Endret 28. oktober 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg får nemlig V3 RAZR i morgen! Har du kjøpt i utlandet eller har den kommet til Norge? Har den du får norsk språk installert? Vil ha en sånn jeg også Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den kommer fra utlandet og den kommer til å ha norsk :-) Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den kommer fra utlandet og den kommer til å ha norsk :-) Hvor i utlandet? Kan hvermansen bestille derfra og få norsk språk, eller er det en spesial-deal for deg ? Vil ha jeg også Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Nja Prisen er en deal. Den koster 900 bucks. 900 x 6.50 NOK. Jeg betaler 700 dollar... Kjøpt fra Texas,USA Endret 28. oktober 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Nja Prisen er en deal. Den koster 900 bucks. 900 x 6.50 NOK. Jeg betaler 700 dollar... Kjøpt fra Texas,USA Bra pris det. Kan få kjøpe fra USA, men da er prisen USD 743 pluss frakt og mva når tlf kommer til Norge. Og da er heller ikke norsk språk eller æøå installert. Så her har du tydeligvis fått til et bra kjøp Endret 28. oktober 2004 av KontraBass Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 743? uh, 743 pluss 50 dollar i porto og pluss 24 % MVA på toppen.... MYE! Gleder meg som en unge! Er vel en i Norge fra før og han kjenner jeg :-) Lenke til kommentar
Pondus100 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå joiner jeg jazzen og lurer på hvordan inn i granskauen man får MMS til å fungere på den telefonen her (E398). Er det noen som vet hvordan jeg kan sjekke mail også? MÅ jeg ha en tjeneste som f.eks Telenor Mobilpost? Oppsettet for V600 fungerer helt fint på E398 også, disse er jo basert på den samme plattformen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå