Gå til innhold

Motorola E398, Problemer.

Anbefalte innlegg

E398 kan nå tydeligvis fåes på diverse Lefdal og Elkjøpbutikker i og rundt Oslo.

Jeg kjøpte min på Elkjøp igår.

Nå har plutselig følgende problem oppstått:

Jeg kan ikke ringe ut eller motta samtaler!

I displayet registrerer telefonen at jeg har Chess-abbonnement, men over står det "Kun nødsamtaler".

Jeg prøvde å synkronisere med PC via USBkabelen igår, uten at det var særlig vellykket. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Eller har telefonen plutselig låst seg mot Chess-abbonnement eller noe?

Telefonen virket fint igår.

Noen som har noen ideer ting jeg kan gjøre før jeg leverer den tilbake? :cry:

---

PS. Jeg satt mobilen til lading inatt, og nå er den nesten tom for batterier! Det blir en batterilevetid på 7 timer det, UTEN å snakke i telefonen. Tror det er service på gang her. Ganske skuffende må jeg si :thumbdown:

Endret av doraemon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
E398 kan nå tydeligvis fåes på diverse Lefdal og Elkjøpbutikker i og rundt Oslo.

Jeg kjøpte min på Elkjøp igår.

Nå har plutselig følgende problem oppstått:

Jeg kan ikke ringe ut eller motta samtaler!

I displayet registrerer telefonen at jeg har Chess-abbonnement, men over står det "Kun nødsamtaler".

Jeg prøvde å synkronisere med PC via USBkabelen igår, uten at det var særlig vellykket. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Eller har telefonen plutselig låst seg mot Chess-abbonnement eller noe?

Telefonen virket fint igår.

Noen som har noen ideer ting jeg kan gjøre før jeg leverer den tilbake? :cry:

---

PS. Jeg satt mobilen til lading inatt, og nå er den nesten tom for batterier! Det blir en batterilevetid på 7 timer det, UTEN å snakke i telefonen. Tror det er service på gang her. Ganske skuffende må jeg si :thumbdown:

Da har du en problem telefon. Jeg prater i telefonen hele dagen ( jobb ) og lader hver tredje dag. Langt bedre en alt annet jeg har hatt

Lenke til kommentar
Har byttet telefonen nå, og den nye funker fint, bortsett fra at jeg ikke får all PC-softwaren til å fungere.

For at det skal funke så må du kanskje ta ut minnekortet når du kobler den opp med dataen.Var sånn jeg fikk det til å funke her hvertfall... Ikke hvis du skal overføre til minnekortet da selvsagt..

Men jeg sliter fortsatt med MMS asså...noen som har fått det til å virke så vær vennlig ta kontakt..

Lenke til kommentar
Nja Prisen er  en deal. Den koster 900 bucks. 900 x 6.50 NOK. Jeg betaler 700 dollar...  :w00t:

Kjøpt fra Texas,USA

Bra pris det. Kan få kjøpe fra USA, men da er prisen USD 743 pluss frakt og mva når tlf kommer til Norge. Og da er heller ikke norsk språk eller æøå installert. Så her har du tydeligvis fått til et bra kjøp :)

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nå joiner jeg jazzen og lurer på hvordan inn i granskauen man får MMS til å fungere på den telefonen her (E398).

Er det noen som vet hvordan jeg kan sjekke mail også? MÅ jeg ha en tjeneste som f.eks Telenor Mobilpost?

Oppsettet for V600 fungerer helt fint på E398 også, disse er jo basert på den samme plattformen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...