Gå til innhold

Nvidia geforce 6800LE på PCI eller AGP bus?

scrutinizer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har forsåvidt det samme problemet selv.. kortet står oppført på PCI, selvom jeg ikke som de fleste andre, har merket noen markant ytelsesdropp. Har prøvd å flashe bios og legge inn ny, uppdatere vga drivere, ta ut kortet starte opp, slette drivere osv, deretter sette det inn igjen. ingenting har hjulpet, men orker ikke erge meg over det, da jeg ikke har merket det helt store ytelsesfallet ;)

Lenke til kommentar
Har et abit AN7, men hvis ikke man merker noen ytelsesforskjell så er vel alt greit. Har ikke noen problemer med kortet. Tempen på idle ligger på 58 grader. Går ut fra at det er normalt siden maks temp skal være 135 grader ifølge nvidiapanelet

jeg har idle 42 / load oppmot 60-62 grader. ( dog ganske overklokket, og har ikke standard kjøleren mer, men en Thermaltake CoolMod med AS5 )

og at max temp er 135 tror jeg ikke på... ( vet det står der men ;) ) Kortet mitt klikker når jeg kommer over 74 grader. er ca. der grensa går for meg..

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Er det noen vits å prøve seg på å låse opp piper når jeg har overnevnte kort og xp 2400+. Vil vel ikke kunne oppnå så mye ytelsesøkning siden oppsettet ellers er ganske low end nå til dags :D

¨

Har forøvrig to apache brikker på 512Mb og et chieftec psu med 340watt. Desuten høres det ut som noen har vært litt uheldig med denne soft moddinga og ødelagt kortet :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...