Stig-Arne Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor i alle dager må dere bruke pop up til dette? Kan tenke meg maks 1% av folkene her på forumet godtar popup, og jeg er ikke blant dem.. Hvorfor? Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Helt enig. Ved å ha en spørreundersøkelse på en pop-up, så er det nok ikke et representativt utvalg av folket som svarer på den. Jeg, i likhet med veldig mange andre., har selvsagt popup-blocker, og har ikke engang sett noe til denne spørreundersøkelsen. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 høh, visste ikke om disse spørreundersøkelsene engang, jeg... antar at de kun vil ha svar fra uerfarne nettbrukere, da alle nettbrukere med litt erfaring har popup-blocker av et eller annet slag. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg har heller ikke sett noe til den da jeg bruker popup blocker. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 hjemme har jeg popup blokker, men maskinene på jobb har det ikke.. urk.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Spørreundersøkelse? Enig... Og via pop-up? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 er ikke første gang.. de hadde akkurat det samme for en tid til bake siden, og da tror jeg de ble enige med seg selv at pop up aldri mere skulle brukes i noen slags form for reklame, spørreundersøkelser eller noe sånnt Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Spørreundersøkelse? ? hvor ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvilken spørreundersøkelse ? (har popupblokker jeg også) Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) EDIT: Hjernedrypp (på meg) Endret 20. oktober 2004 av okidoki Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Spørreundersøkelse? ? hvor ? på hw.no vel.. og har du pop up blokker så merker du selvfølgelig ingenting om dette. Spørreundersøkelsen handlet om bruken av digitale kameraer blant brukerene av hw.no Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Spørreundersøkelse? Hvilken spørreundersøkelse? Har ikke sett noen spørreundersøkelse jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 SP2 tar seg av popups.Trenger ikke bry meg om det lengre.. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor i alle dager må dere bruke pop up til dette? Kan tenke meg maks 1% av folkene her på forumet godtar popup, og jeg er ikke blant dem.. Hvorfor? De aller fleste godtar nok pop-ups selv om ingen liker de... Grunnen til at vi bruker det er for å kjøre et tilfeldig utvalg. Det vil si: så tilfeldig som mulig om ikke utvalget er tilfeldig har heller ikke undersøkelsen noen troverdighet og da faller hele poenget bort. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har pop-up stopper men vil delta! Link? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har popupstopper Hvilken spørreundersøkelse? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Høhø, første gang jeg hører om no spørreundersøkelse. Edit: Har forresten årna sånn at jeg ikke har noen popups. Endret 20. oktober 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hvorfor i alle dager må dere bruke pop up til dette? Kan tenke meg maks 1% av folkene her på forumet godtar popup, og jeg er ikke blant dem.. Hvorfor? De aller fleste godtar nok pop-ups selv om ingen liker de... Grunnen til at vi bruker det er for å kjøre et tilfeldig utvalg. Det vil si: så tilfeldig som mulig om ikke utvalget er tilfeldig har heller ikke undersøkelsen noen troverdighet og da faller hele poenget bort. Veeeeeeeel, ta en aldri så liten titt på tråden her. Ser det ut som de aller fleste godtar pop-ups? Jeg synes ikke det er så veldig tydelig (er 1 bruker som har svart i denne tråden som har sett undersøkelsen...) og det vil jo da si at undersøkelsen ikke er trovedig siden utvalget ikke er så tilfeldig som den bør være. Endret 20. oktober 2004 av Atpn Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 "Høhø, jeg har heller ikke hørt om spørreundersøkelsen, hipp hurra for meg!" Er vel ikke så interressant å få vite hvor mange som heller ikke har sett det denne topic'en handler om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå