Arsenal_RULES Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vel, som den geeken jeg er, har jeg valgt Xbox live, som Engelsk skole prosjekt. Så nå lurer jeg på, om det er noen steder på Internet hvor jeg kanskje kan lese om andre prosjekter, som har lignende tittel. Eller om noen har noen tips eller lignende Læreren sa : Greit, du får ha om det, men regel nummer en, gjør det lett og intresant å forstå Lykke til, til meg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Lærerene er for snille mot elever på ungdomsskoen Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 jess, det er riktig... Uansett går jeg på vidergående, jeg har konge lærer skjønner du..... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva mener du med " lese om andre prosjekter"? Hva er oppgaven? Skal du ta for deg tjenesten "XBox Live"? Isåfall kan et søk på XBox Live review være nyttig. Skoleprosjekt skrives i ett ord.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hva mener du med " lese om andre prosjekter"? Hva er oppgaven? Skal du ta for deg tjenesten "XBox Live"? Isåfall kan et søk på XBox Live review være nyttig. Skoleprosjekt skrives i ett ord.. Oppgaven min er ganske åpen, men skal enkelt og greit, skrive èn oppgave angående Xbox live, sånn helt generelt. " Hva mener du med " lese om andre prosjekter? " om det kanskje var noen steder på internett, som jeg kanskje kunne få noen idér eller inspirasjon fra Endret 20. oktober 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Noen leker skole Du får prøve å skrive en del om hvordan Xbox Live i framtiden håper på å holde turneringer med sinnsyke pengepremier etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå