khaave Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Er det noe som vet hvor jeg kan finner mange kule themes til S65? Gi meg linken.. Kan noe lager themes til S65 favoritt lag mitt Manchester City + Viking? Takk forhånd! mvh Knut Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 club-siemens.com ralex.net Lenke til kommentar
khaave Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei, takk skal du ha! Jeg lastet ned en av filen som er *.zip så jeg prøvde å pakke ut, men det blir mange filer, hvordan skal man legge inn S65 themes hvis det er en fil med *.zip?? Noe filer er uten zip, og noe med zip. Uten zip klarte jeg fint, men med zip har jeg problem. Håper noe kan hjelper her. Takk! Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ikke unzip, men rename fra .zip til .sdt Fillene ligger ute som .sdt, tror det er IE som endrer til .zip (her i Opera blir de i allefall lagret som .sdt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå