FenrisC0de Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg ser på denne mp3 spilleren siden den er på tilbud på komplett, og den ser jo ganske kul ut, er det noen som har erfaringer med den? Jeg har Apacer BP 300 AudioSteno 256mb akkurat nå, men pluggen er løs, og det er masse små feil med den, og det vil ta evigheter og sende den til nederland for sjekk og reperasjon, så da kan jeg heller gjøre det etter jeg har kjøpt denne spilleren, også hvis jeg får ny Apacer spiller kan jeg bare selge den videre! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Har bestillt den, men et lite dillemma, aner ikke hvilken farge jeg får den i.. enten er den i denne kule fargen.. eller i denne ikke like kule fargen.. har sendt mail til komplett, og de sa at de ikke visste, men de antok at den var i sølv som vist i bildet på siden dems! Lenke til kommentar
Vimy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Fikk min fra komplett i går og den var i sølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå