handuet Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Jeg trenger nye hodetelefoner, og jeg vet sånn ca hva jeg skal ha, men syns det er litt vanskelig å orientere meg i markedet. Jeg vil gjerne ha en som er lukket, som jeg både kan bruke med ipod på farten og koble til anlegget hjemme. De må ha selvfølgelig ha god lyd, med en solid bassfølelse, siden bassen har en tendens til å "forsvinne" når det støyer litt i omgivelsene. Jeg har ikke noe imot å betale en tusenlapp eller litt mer for et skikkelig par. Takker for svar! Lenke til kommentar
sjom Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Heisann. jeg kan anbefale disse; http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Har dem selv, og de har veldig god bass og god lyd. Koster rundt 600 i butikken. Lenke til kommentar
Hole90 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg bruker disse... Defuker bra og koster ikke så mye.... http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=SER Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg ville kanskje gått for Pioneer HDJ-1000 eller Technics RP-DJ1210, ev. Sony MDR-V700DJ. Litt dyrere, men mye bedre Selv skal jeg kjøpe disse Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvordan er det å bruke noen av disse på iPod da? Må vel suge ut alt som er av strøm på batteriene ganske fort. Dessuten ser de ikke særlig praktiske å ta med seg "på farta" som han sier han også skal gjøre. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har Sony MDR-V700DJ og er meget fornøyd med den. Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 trudde ikkje headset "tok" så masse strøm fra batteriet eg. vertfall så er mdr v700dj et veldig bra valg!! skikkelig go lyd! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Telefonene har høy følsomhet, og vil derfor spille høyt. Og strøm trekker de ikke stort mer enn propper Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Technics, Sony, Panasonic, osv... hmh. Kan jo ikke kjøpe headset uten å ha vurdert Beyerdynamics og Sennheiser. Du sier ikke noe om pris og størrelse, men her er noen forslag: Beyerdynamics DT231 til rett over 600kr. Bruker disse selv, de fungerer greit på mp3 spillere med litt mer utgangseffekt enn Creative MuVo flash spillerne. De er angivelig lukket, men ikke "veldig". Beyerdynamics DTX 900 til rett over 1.100kr. Disse er riktignok åpne, men med en følsomhet på 108db så skulle de fungere meget bra på en portabel kilde. Sennheiser HD 280 til ca 1.200kr. Noe høyere impedans enn de andre, men høy følsomhet (102db). Skal fungere bra på portabel kilde. "Skikkelig lukket", demper 32db. Beyerdynamics DT660 til ca 2.000kr. Noe mer lettdrevne enn DT231 (97db), sammenleggbare og "skikkelig lukket". Knut Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sennheiser HD555 og HD595 er jo knall gode. Beyerdynamic DT231 som nevnt er gode. Hvis du er villig til å bruke litt mer, så kan jeg anbefale DT440! Har hatt Beyerdynamic DT880 og har nå Sennheiser HD650. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå