MysticoN Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei alle sammen. jeg har denne pumpa og jeg sliter fælt med den. Hvorfor? jo no skal dere høre. Den pumpa avgir et magnetisk felt som monitoren min ikke er noe serlig fornøyd med. har prøvd en go del tinger får å få vekk det magnetiske feltet men har enda ikke lykkest Har et par andre muligheter igjen.. MEN vist ikke det funker heller, så må jeg enkelt å grett prøve å finne meg ei ny pumpe. Er det noen av microplex sine pumper som IKKE gir fra seg et magnetisk felt? slik at jeg endelig kan sette kabinettet atmed monitoren istedenfor å gjemme det så lankt vekk fra monitoren som mulig? Grunnen til at jeg sliter så veldig med dette er at jeg har et plexi kabinett og sitter i et rom hvor det ikke er jordet støpsler. Håper noen kan hjelpe meg i å finne en ny og bedre pumpe:) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Prøvd med bly til avskjerming? Påtide å kjøpe LCD Skjerm? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Støtter det siste forslaget! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hva med å flytte LITT på pcen da ?? kan vel umulig være så vanskelig.. ned på gulvet f.eks Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 ok.. for det første så står pc'en på gulvet, men det er enda litt flimring på monitoren. For det andre. hva skjer når jeg skal på lan (TG f.eks) ?? hjelper vel lite da om JEG har LCD skjerm. tror ikke de rundt meg vil bli så veldig happy... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Gir pumpa fra seg SÅ mye EMS? merkelig prøvd å pakke inn pumpa i aluminiumsfolie? merk: vær VELDIG forsiktig med aluminiumsfolie i kabinettet.. har hørt flere historier der aluminiumsfolie har kommet i kontakt med diverse komponenter. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 har pakket den inn med hønsenetting, fikk beskjed om å IKKE pakke den inn med aluminiumsfolie for da kom pumpa til å gå varm,. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 det hjelper litt men, alt for lite. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) synes kanskje det er litt dumt å pakke inn pumpa med folie,og eller en blylumklump inni ett plexi kabinett jeg da. Har plexi selv og der er jeg litt nøye me hvordan det ser! Synes kanskje du skulle bytte pumpe jeg da. Gode forslag til å begrense magnet feltet altså,ikke no galt med de. Endret 22. oktober 2004 av KenBjork Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 vel, jeg kan ikke se at det står om noen advarsler på microplex.no om at denne pompen skal avgi et slikt magnetisk felt... så fra et juridisk synspunkt har du faktisk rett på pengene tilbake for pompen... (selv om di vil prøve å lure deg til å tro at du ikke kan det)... husk det at nermest alt av kundeservise og slikt har aldrig hørt om den nye forbrukerkjøpsloven som kom i fjord sommer... les igjennom loven en gang slik at hvis di nekter for at du ikke har rett på pengene tilbake (/nytt produkt) ved første gang en feil oppstår, kan du bare henvise til den paragrafen deg gjelder... lykke til Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 har fortalt microplex om problemet, men de ville ikke sette ut en advarsel på hjemme siden pga at problemet var for lite. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 skal på jobb snart så jeg har ikke tia til å lese igjenom hele låven i dag. hvilken paragraf er jeg skal se på? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kapittel 4: § 15 og § 16 og Kapittel 6: § 26 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) bare glem det, sia pumpa streika og min cpu var uten kjøling i 20min (overklokket med 300Mhz) så skal jeg selge ALT som heter vannkjøling. velkomme gode gammle luft kjøling. er bare gla at cpu'en min overlevde. utrooolig nokk. Endret 27. oktober 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå