Gå til innhold

Pumpe som IKKE gir fra seg magnetisk felt?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. jeg har denne pumpa og jeg sliter fælt med den. Hvorfor? jo no skal dere høre. Den pumpa avgir et magnetisk felt som monitoren min ikke er noe serlig fornøyd med. har prøvd en go del tinger får å få vekk det magnetiske feltet men har enda ikke lykkest :mad:

Har et par andre muligheter igjen.. MEN vist ikke det funker heller, så må jeg enkelt å grett prøve å finne meg ei ny pumpe.

Er det noen av microplex sine pumper som IKKE gir fra seg et magnetisk felt? slik at jeg endelig kan sette kabinettet atmed monitoren istedenfor å gjemme det så lankt vekk fra monitoren som mulig?

Grunnen til at jeg sliter så veldig med dette er at jeg har et plexi kabinett og sitter i et rom hvor det ikke er jordet støpsler.

Håper noen kan hjelpe meg i å finne en ny og bedre pumpe:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm: synes kanskje det er litt dumt å pakke inn pumpa med folie,og eller en blylumklump inni ett plexi kabinett jeg da. Har plexi selv og der er jeg litt nøye me hvordan det ser! Synes kanskje du skulle bytte pumpe jeg da. Gode forslag til å begrense magnet feltet altså,ikke no galt med de. Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

vel, jeg kan ikke se at det står om noen advarsler på microplex.no om at denne pompen skal avgi et slikt magnetisk felt...

så fra et juridisk synspunkt har du faktisk rett på pengene tilbake for pompen...

(selv om di vil prøve å lure deg til å tro at du ikke kan det)...

husk det at nermest alt av kundeservise og slikt har aldrig hørt om den nye forbrukerkjøpsloven som kom i fjord sommer... les igjennom loven en gang slik at hvis di nekter for at du ikke har rett på pengene tilbake (/nytt produkt) ved første gang en feil oppstår, kan du bare henvise til den paragrafen deg gjelder...

lykke til :w00t:

Lenke til kommentar

bare glem det, sia pumpa streika og min cpu var uten kjøling i 20min (overklokket med 300Mhz) så skal jeg selge ALT som heter vannkjøling. velkomme gode gammle luft kjøling.

er bare gla at cpu'en min overlevde. utrooolig nokk.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...