Gå til innhold

HDloader hardisk på playstation 2 erfaringer?

esone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ble mye rot her nå :)

det øverste svaret på denne siden var til deg, ja.

er mulig å boote uten cd/dvd med noen chiper, blant annet dms3 i dev.mode eller hva det nå heter. Sikkert mange flere chiper som også kan gjøre det samme, men er ikke helt oppdatert da jeg selv har en umoddet ps2.

dersom du har en chip kan jeg prøve å finne ut av det, bare si meg hvilken(virket som du hadde en utifra formuleringen din ;))

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-qfohT7
hei

jeg har en ps2 v7 umodda og uten netverks adapter eller HD. kan noen gi meg en guide på hvordan jeg kan få spilt import\backup på ps2 min? og hvordan jeg kan overføre spill fra pcen til hd på ps2? :hmm:

for å spille import/backup trenger du en chip. dette gjelder også HDLoader/HDadvance.

ta en titt på denne siden for en ekel guide til installasjon av HDD http://www.ps2nfo.com/hddfaq.html

for å overføre spill via nettverk til PS2 (eller koble HDDen i pcen) trenger du en del programmvare, dette kan du finne samt guider til å bruke disse på http://www.ps2ownz.com/ forumet.

når det er sagt, så kan du som sagt kun legge inn originale spill (ikke import/backup) så lenge du ikke har chip.

(PS! det er ikke gjort på én kveld å få dette til å virke ;=)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Noen som vet noe om når denne USB løsninga kommer og hva den evt vil koste? :)

Den skal komme i nærmeste fremtid. Prisen er ukjent, men sikkert ikke noe særlig mer enn HDLoader/HDAdvance.

Vet du om noen butikker (på nett eller i oslo/akershus-området) hvor man kan skaffe seg dette når det kommer?

Mvh Christer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...