ARio Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 nei, har ikke noe med online å gjøre.du må enable mode 3 for begge de spillene. der hvor du velger spill trykker du select-knappen på hvert av spillene så kommer modes'ene opp takker Lenke til kommentar
jokarlse Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det riktig å konkludere med at selv om man legger HDloader inn i minnemodulen så må man uansett boote opp fra en PSX CD? Hadde nemmelig håpet det fantes en mulighet for å boote opp uten bruk av CD/DVD. Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ja, hvis du ikke har chippet ps2 Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Dvs du må ha chip? Går det ikke med Flip top cover eller slide card? edit: leif Endret 17. november 2004 av phsyco Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 huh, leste du hva jeg svarte på? med fliptop/slide card må du jo bruke cd/dvd hvis det var min kommentar du mente altså Lenke til kommentar
jokarlse Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei Roger87! Var det mitt spørsmål du svarte på? altså er det mulig å boote uten CD/DVD dersom jeg har modchip? Og HDloader ligger i minnebriken selvfølgelig. Isåfall, kan du forklare meg hvordan det fungerer og hvordan man gjør? Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ble mye rot her nå det øverste svaret på denne siden var til deg, ja. er mulig å boote uten cd/dvd med noen chiper, blant annet dms3 i dev.mode eller hva det nå heter. Sikkert mange flere chiper som også kan gjøre det samme, men er ikke helt oppdatert da jeg selv har en umoddet ps2. dersom du har en chip kan jeg prøve å finne ut av det, bare si meg hvilken(virket som du hadde en utifra formuleringen din ) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Passer HDloader eller HDadvance til den nye og tynne PS2'en? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Passer HDloader eller HDadvance til den nye og tynne PS2'en? Ja hdloader/hdadvance passer, det er jo bare en vanlig PS2 dvd. Men tenker at du sikter til harddisken, og da er svaret nei. Det vil kanksje dukke opp mulighet for ekstern harddisk, men det kan ingen vite sikkert. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvordan er det med ekstern HD til ps two da? som kobles til usb porten, funker det?? har jo fått meg ny liten playstation! Litt teit hvis det ikke funker med HD på den..... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Forløpig funker det ikke, men det kommer nok helt sikkert Lenke til kommentar
jokarlse Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei Igjen Roger87 Jo jeg har den første Messiah. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hvor kan jeg laste ned hdl_dump? har litt problemer med WinHIIP Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bare å bruke google det. Ifølge ps2ownz så kommer det en USB løsning om et par ukers tid for de med PSTwo. Jeg sikler bare for tiden på den nye DMS4 E.Z.I chipen som krever null lodding whatsoever. Men når den kommer er litt diffust enda. Lenke til kommentar
Woodbeach Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som vet noe om når denne USB løsninga kommer og hva den evt vil koste? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet noe om når denne USB løsninga kommer og hva den evt vil koste? Den skal komme i nærmeste fremtid. Prisen er ukjent, men sikkert ikke noe særlig mer enn HDLoader/HDAdvance. Lenke til kommentar
G4rD Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hei jeg har en ps2 v7 umodda og uten netverks adapter eller HD. kan noen gi meg en guide på hvordan jeg kan få spilt import\backup på ps2 min? og hvordan jeg kan overføre spill fra pcen til hd på ps2? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvorfor er denne sticky? *DeStickied* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) heijeg har en ps2 v7 umodda og uten netverks adapter eller HD. kan noen gi meg en guide på hvordan jeg kan få spilt import\backup på ps2 min? og hvordan jeg kan overføre spill fra pcen til hd på ps2? for å spille import/backup trenger du en chip. dette gjelder også HDLoader/HDadvance. ta en titt på denne siden for en ekel guide til installasjon av HDD http://www.ps2nfo.com/hddfaq.html for å overføre spill via nettverk til PS2 (eller koble HDDen i pcen) trenger du en del programmvare, dette kan du finne samt guider til å bruke disse på http://www.ps2ownz.com/ forumet. når det er sagt, så kan du som sagt kun legge inn originale spill (ikke import/backup) så lenge du ikke har chip. (PS! det er ikke gjort på én kveld å få dette til å virke ;=) Endret 10. desember 2004 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Woodbeach Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som vet noe om når denne USB løsninga kommer og hva den evt vil koste? Den skal komme i nærmeste fremtid. Prisen er ukjent, men sikkert ikke noe særlig mer enn HDLoader/HDAdvance. Vet du om noen butikker (på nett eller i oslo/akershus-området) hvor man kan skaffe seg dette når det kommer? Mvh Christer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå