Gå til innhold

HDloader hardisk på playstation 2 erfaringer?

esone

Anbefalte innlegg

kan man kopiere GTA: San Andreas til hd med HD Advance??? fordi jeg har lest at med HD loader kan man ikke kopiere dette spillet fordi det er et såkalt "dual-layer"

spill.

fett hvis det går da!!!!! :D

Også:p western digital kan virke, hvis du jobber litt for der=P jeg har en GAMMEL western digital disk, på 300 mb eller noe sånt =P og jeg fikk plass til den i nettverks adapteren med litt jobb, er mulig at det har forandra seg da, vet ikke jeg :D

Endret av Abe_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Hvilket nettverksadapter er "allright" til bruk med PS2??

originale ps2 nettverksadapteret fra sony, hvis du skal ha det til HDD ihvertfall

Lenke til kommentar
Hvilket nettverksadapter er "allright" til bruk med PS2??

Det er bare Sonys nettverksadapter du kan bruke. Det som settes i bak på maskinen. Denne gir som tidligere nevnt ide- og strømkontakt.

Det koster forøvrig bare 229 kr hos Spiderman i Oslo i Karl Johan. Billigere tror jeg ikke du finner det. Det fant ikke jeg iallfall...

edit: ZeVs^ kom visst minuttet før meg...

Endret av It's me
Lenke til kommentar
kan man kopiere GTA: San Andreas til hd med HD Advance??? fordi jeg har lest at med HD loader kan man ikke kopiere dette spillet fordi det er et såkalt "dual-layer"

spill.

fett hvis det går da!!!!! :D

gta san andreas er ikke dual layer(dvd9). rockstar sa først at det skulle være dvd9, men så fikk de så mange klager fra folk med gamle ps2'er som ikke kunne lese dvd9 at de ga det ut på dvd5 allikevel. tror de downsamplet lyden fra dts til pro logic II eller noe sånt for å få plass, er ikke helt sikker.

nå har ikke jeg testet san andreas fra harddisk enda, så skal ikke si 100% sikkert at det virker selv om det ikke er dvd9, men sjansene er nok gode for at det gjør det

kan forøvrig si at du kan få dvd9 til å virke hvis du innstallerer fra pcen.

gjør dual-layeren om til èn stor layer istedenfor.

Lenke til kommentar
Det funker fett som pokker det. Men disse er ute av produksjon nå, så hvis du vil ha en sånn dvd, så må du være kjapt ute og finne noen som selger de :)

HDLoader ble trua av sony til å stoppe produksjonen, hvis ikke så ville de bli saksøkt. :cool:

hvor for man tak i hdloader? side? webshop?

Lenke til kommentar
hvor for man tak i hdloader? side? webshop?

Det lurer jeg også på...

På Playtechonline.com sin side så står det at de både harHDloader(299kr) og pakke med harddisk, nettverksadapter og HDloader fra ca 1000kr tror jeg.

Jeg sendte en mail om når de ville begynne å selge den(tror jeg leste et sted her på forumet at de får det på onsdag) også spurte jeg hvor stor harddisken var på pakken til ca. 1000 kr, jeg sendte på Fredag, men jeg har ikke fått svar ennå.

Er det noen som vet mer om når Playtechonline.com får inn HDloader, eller om andre steder i Norge(oslo) som selger..?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet mer om når Playtechonline.com får inn HDloader, eller om andre steder i Norge(oslo) som selger..?

Jeg ringte telefonnummeret som står på playteconline.com i forrige uke, og han sa da at varene han ventet på posten lå til fortolling. Han sa han skulle få dem i løpet av uken. Derimot har jeg ikke snakket med ham, men jeg tipper at han har fått det inn.

Som tidligere nevnt er HDLoader ute av produksjon, og det kan derfor være vanskelig å få tak i. HDAdvance er et minst like produkt. Eneste forskjellen er at det støtter disker opptil 200gb. HDAdvance selges ikke så vidt jeg vet i Norge, enda. Hammar.no har snakket om å ta det inn, så hvis flere sender en forespørsel kan hjelpe.

Et annet sted HDLoader av og til selges er qxl.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Hammar.no har snakket om å ta det inn, så hvis flere sender en forespørsel kan hjelpe.

Sjekket Hammar.no og de har tydeligvis fått den inn.

http://hammar.no/handlesystem/visvarer.asp...chip&vis=gruppe

Men det koster 500kr, og det ser ut som det er versjon 1(støtter kun 120gb).

Fant en annen side www.gamebits.dk, som er dansk. De har HDloader til 225danske kroner, og HDadavance(v1?) til 349dkk. De frakter til norge, noe som koster litt over 100 tror jeg.

Lenke til kommentar
hdadvance er egentlig noen so mhar tatt konseptet og til og med selve kildekoden til hdloader og laget sitt eget program =\ litt kjip men så har jo hdloader gått ut av produksjon døm selv

ja, den er ganske kjip. og i 2.0 versjonen har de også bare tatt patcher (blant annet støtte for >127gb) som andre folk har laget. Så hvis dere finner hdloader bør dere kanskje gå for den. Tjene penger på andre sitt arbeid :nei:

Disse oppdateringene som er i hd-advance 2.0 kan altså fritt lastes ned og legges til i hdloader, ihvertfall hvis du innstallerer memory-card versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...