Gå til innhold

[Løst] (var: Utrolig dårlig av komplett!)

Anbefalte innlegg

Jeg har nå skrevet 4 mails angående reklamasjon på skjermkortet mitt, fordelt på 3 uker omtrent. Jeg har ennå ikke fått et returnr, selv om jeg har spesifikt bedt om dette i 2 av mailene. Det burde til og med være unødvendig, med tanke på at de skrev i mailen at de skulle kontake meg igjen. Jeg fikk selvsagt autoreply med saksnr, men det holder ikke... Har nå levd med et sjanglete 9800 pro i en mnd :cry:

Er det ingen som jobber på komplett lenger? hva skjer? Jeg mener det er for dårlig, rett og slett!!

Måtte bare få ned litt følelser :(

Endret av blacktower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

poenget er ikke hva som er gjort feil eller hva, jeg mener jeg har en reklamasjonsak og da kan de sjekke ut dette?!

Problemet er uansett at jeg nå og da får fylt skjermbilde med diverse farger og former, faktisk helt tilfeldig også...

Jeg har ikke overklokket eller noe, så jeg mener da at dette er en reklamasjonsalg, og kortet er mindre enn et år gammelt(i min pc)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jo.. det er ett poeng å skrive litt mer om hva som evt. er årsaken til problemet..for du har vel skrevet noe om dette til Komplett?

Så kan vi andre sette oss litt bedre inn i saken..enn at du er misfornøyd med kortet og ønsker å reklamere på det.. noe du forøvrig har full rett til.

Det er *veldig* vanskelig å ta stilling til problemet ditt når du er såpass lite konkret enn at du har ett problem med kortet ("random" virker det som) og at du har søkt om retur..og tydeligvis ikke fått det ennå..

Hver gang jeg har søkt retur.. det være seg hos Komplett eller PS-Data.. har det vært null problem.. da jeg har beskrevet nøye hva som har skjedd.

Slik du fremstiller det nå..er det kanskje ikke så rart at Komplett ikke har fulgt opp slik du ønsker..?

Ja.. det kan se ut som du har en reklamasjonssak... Hva sier du til ett testgebyr på kr. nnnn og kortet tilbake i retur med påskrift "Testet OK"? For det kan faktisk være virkeligheten etter at du har fått retur innvilget... Det er derfor det er så viktig å beskrive mer om omstendighetene rundt feilen.. både til Komplett... og til evt. andre forumdeltakere..dersom du ønsker mer hjelp og støtte..

Lenke til kommentar

Jeg har så klart beskrevet dette litt bedre til komplett. Jeg gadd ikke å legg ut om dette igjen her.

Jeg er ikke så dum at jeg ikke forstår meg på hvordan jeg skal forholde meg til nettbutikker o.l. Jeg skjønner dere mener at jeg ikke har lagt ut "nok" informasjon om denne saken, men jeg føler ikke det var så veldig nødvendig i denne saken. Har man et problem, har man et problem. Og de eventuelle kostnadene kan jeg jo bare betale, komplett burde vise noe slags respons i denne saken uansett. Det er mitt poeng, de burde være veldig interessert i å beholde eksisterende kunder.

Lenke til kommentar

4 mail? bare å fylle ut en rma det, så ordner det seg med en gang. (det er nettop for slike grunner jeg bruker komplett, de ordner bestanding opp)

Vær mer spesifikk som karen over sier så ordner alt seg, er du grinete blir de som skal hjelpe deg grinete slik at du uten å vite det gjørd et enda værre for deg selv

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg fylt ut returskjema på siden dems. Jeg ble litt forvirret av mailen dems, der det sto at de vil svare meg innen kort tid. Da tenkte jeg ikke over det med returskjema på nettet.

Jeg har selv vært en bra kunde hos komplett, klart at hvis de behandler saken bra videre så vil jeg overleve. Jeg blir bare litt oppgitt av at de ikke gir mer respons, det er litt kjipt å ikke å ha utstyr som fungerer bra, når man bruker pcn såpass mye.

Mener også at ATI kort er noe rare greier, tenker på kjøling(artifatcs og doom3) og ikke minst drivere....

I REST MY CASE

Lenke til kommentar

Synes det høres ut som om vifta på kortet ditt har tatt kvelden (stoppet) basert på det du forteller om farger og mønstre (artifacts?).

Om du sjekker selv visuelt inni kassa om vifta går når strømmen er på så kan du utelukke dette. En kamerat av meg hadde samme problem på sitt Radeon kort (ca 1 år gammelt), hvor vifta hadde stoppet/kilt seg fast.

Løsningen er reklamasjon om du gidder dille med det, eller så kan du kjøpe en erstatning selv og spare masse tid (om det er vifta som har lagt å røret).

Lenke til kommentar
Det er forresten utrolig mange Ati kort som tar kvelden, det er det ingen som nevner! har til gode å se en rma på nvidia kort her.

Her må jeg nevne at bådet 9700pro kortet og x800pro kortene mine har tatt kvelden uten oveklokking i det hele tatt!!

Tja sendte nettop et 6800 GT i retur , selv om jeg ikke laget en post om dette så vil ikke det si at disse er uten feil .

Lenke til kommentar

Jeg har nå sendt PM til komplett.no, tror jeg skal legge denne saken på is her nå..

Og viften går så det suser, og dette er ikke vanlige artifacts som man får når man psuher pcn. Disse strekene og prikkene kommer helt tilfeldig, noen ganger går de bort etter 10 min, noen ganger 2 timer osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...