jfkleven Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som vet hvordan jeg setter pci busen til 33MHz. Finner bare agp lock i biosen? Lett gjennom et lass av forumer++ uten å finne noe svar.. takker for svar Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Den er låst by default. No need to lock it Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som vet hvordan jeg setter pci busen til 33MHz. Finner bare agp lock i biosen?Lett gjennom et lass av forumer++ uten å finne noe svar.. takker for svar Såvidt jeg vet er pci-bussen alltid låst til 33 mhz på nforce2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Dette har jeg og lurt på.. Jeg har et A7N8X-Deluxe og har prøvd å få svar på denne gåten en lang stund nå, men hvis dere er sikker på at den er låst "by default" Så blir jeg veldig glad! Det betyr at jeg nå kan klokke med god samvittighet!! Endret 19. oktober 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takker for rask svar... Reddet dagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå