pooh Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei, kan noen hjelpe en noob å få åpnet portene i modemet så han får satt opp sin egen ravenshield server? Og få spilt favorit mapene med favorit lekekameratene sine! Har lest på internet, konfigurert både her og der, men det funker ikke Har adsl fra telenor med thomson 510i modem\ruter. En kamerat har klart det med adls fra telenor men han hadde et annet modem som ikke behøvde noen åpne porter! Skjønner ikke så mye av dette jeg, så det kan godt hende det er noe jeg har gjort feil. Hva er det jeg kan ha gjort galt? Alle tips motas med med stor takk. Kan ikke leve slik lenger. Hverfall når jeg tenker på hvor bra det kunne vært å ha sin egen hundremeterskog. Winnie the Pooh (hjemløs) Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Får du ikke koblet deg til serveren hans? Hva er meldingen du får opp? Bruker du no-cd crack på spillet ditt? Lenke til kommentar
pooh Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nope. Skal lage spille server. Har alt jeg trenger. Bra linje, Og helt ok maskin som bare skal brukes til dette, og venner som er klare til og flytte inn. Må bare få orden på modemet og så er alt klart. Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) 1. punkt. Kjører du Windows XP, slå av den innebygde firewallen på nettverkstilkoblingen din. 2. punkt. Sjekk hvilke porter som må åpnes i modemet/routeren 3. punkt Les denne veiledningen fra Telenor, evt. søk på google til du finner en veiledning som matcher dine preferanser 4. punkt Sett opp en server i henhold til Ubisoft sine spesifikasjoner Voila, din egen lille hundremetersskog. PS: har du en Hydro PC kan jeg fjernstyre maskinen din med Tivoli og hjelpe deg, kjeder VETTET av meg her nå *edit* Glemte linken og leifer Endret 22. oktober 2004 av Sharkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå