Gå til innhold

Hvem anbefaler du ? mist, ocz eller thermaltake ?

Anbefalte innlegg

vakler litt sånn frem og tilbake mellom produsentene nevnt i topic ( ocz, mist eller thermaltake ). De jeg står i mellom : OCZ PowerStream strømforsyning 520W, Thermaltake Silent strømforsyning 560W eller MIST 550W.

Denne skal brukes til å kjøre GPU, 12v, 5v og vannkjølingssett som skal kjøpes inn snart. Alt annet skal drives av en 350W Chieftec jeg har nå.

PSU'en skal være veldig god på å levere stabil strøm, da både CPU og GPU skal klokkes ganske mye.

*edit*

Lyd betyr ikke så mye, da jeg ikke har så veldig lydfølsomme ører, og har brukbar støydemping på pc'en.

Endret av Vizla
Videoannonse
Annonse

Jeg vil råde deg til å vente til MIST har fått inn sine nye PSUer.

Vår nye modell (P400Wplus) er tilvirket etter våre egne spesifikasjoner og gjennomgår sluttesting i disse dager. Bygget etter de siste standarder og med en virkningsgrad >75% så er den interne varmeutviklingen ved normal belastning så liten at selv PAPST 4412 N2GL viften lunter avgårde på halv hastighet. Viften er montert i vibrasjonsisolerende fester, det er fire S-ATA kontakter, den er selvsagt MIST sort og i tillegg har også en del andre egenskaper som vi vet high-end brukerene vil sette pris på. Stort innkjøp direkte fra produsent gir et pris/ytelsesforhold ingen kan matche.

Strømforsyningene får vi inn i slutten av oktober.

Dessuten er Tagan et annet alternativ du kan ta med.

Endret av am3k
Jeg vil råde deg til å vente til MIST har fått inn sine nye PSUer.

Vår nye modell (P400Wplus) er tilvirket etter våre egne spesifikasjoner og gjennomgår sluttesting i disse dager. Bygget etter de siste standarder og med en virkningsgrad >75% så er den interne varmeutviklingen ved normal belastning så liten at selv PAPST 4412 N2GL viften lunter avgårde på halv hastighet. Viften er montert i vibrasjonsisolerende fester, det er fire S-ATA kontakter, den er selvsagt MIST sort og i tillegg har også en del andre egenskaper som vi vet high-end brukerene vil sette pris på. Stort innkjøp direkte fra produsent gir et pris/ytelsesforhold ingen kan matche.

Strømforsyningene får vi inn i slutten av oktober.

Dessuten er Tagan et annet alternativ du kan ta med.

jeg kan ikke vente lenger enn til neste måned, når jeg får ny cpu. ( får håpe den er klar da ) Er ikke ute etter det "sykeste av det sykeste", bare den leverer stabil 12/5v og ikke bråker som en orkan ;)

*edit* forresten.. strømper er selvfølgelig et stort pluss, da jeg er lei av kaos i kabinettet..

Endret av Vizla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...