Gå til innhold

Hvem anbefaler du ? mist, ocz eller thermaltake ?

Anbefalte innlegg

vakler litt sånn frem og tilbake mellom produsentene nevnt i topic ( ocz, mist eller thermaltake ). De jeg står i mellom : OCZ PowerStream strømforsyning 520W, Thermaltake Silent strømforsyning 560W eller MIST 550W.

Denne skal brukes til å kjøre GPU, 12v, 5v og vannkjølingssett som skal kjøpes inn snart. Alt annet skal drives av en 350W Chieftec jeg har nå.

PSU'en skal være veldig god på å levere stabil strøm, da både CPU og GPU skal klokkes ganske mye.

*edit*

Lyd betyr ikke så mye, da jeg ikke har så veldig lydfølsomme ører, og har brukbar støydemping på pc'en.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil råde deg til å vente til MIST har fått inn sine nye PSUer.

Vår nye modell (P400Wplus) er tilvirket etter våre egne spesifikasjoner og gjennomgår sluttesting i disse dager. Bygget etter de siste standarder og med en virkningsgrad >75% så er den interne varmeutviklingen ved normal belastning så liten at selv PAPST 4412 N2GL viften lunter avgårde på halv hastighet. Viften er montert i vibrasjonsisolerende fester, det er fire S-ATA kontakter, den er selvsagt MIST sort og i tillegg har også en del andre egenskaper som vi vet high-end brukerene vil sette pris på. Stort innkjøp direkte fra produsent gir et pris/ytelsesforhold ingen kan matche.

Strømforsyningene får vi inn i slutten av oktober.

Dessuten er Tagan et annet alternativ du kan ta med.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Jeg vil råde deg til å vente til MIST har fått inn sine nye PSUer.

Vår nye modell (P400Wplus) er tilvirket etter våre egne spesifikasjoner og gjennomgår sluttesting i disse dager. Bygget etter de siste standarder og med en virkningsgrad >75% så er den interne varmeutviklingen ved normal belastning så liten at selv PAPST 4412 N2GL viften lunter avgårde på halv hastighet. Viften er montert i vibrasjonsisolerende fester, det er fire S-ATA kontakter, den er selvsagt MIST sort og i tillegg har også en del andre egenskaper som vi vet high-end brukerene vil sette pris på. Stort innkjøp direkte fra produsent gir et pris/ytelsesforhold ingen kan matche.

Strømforsyningene får vi inn i slutten av oktober.

Dessuten er Tagan et annet alternativ du kan ta med.

jeg kan ikke vente lenger enn til neste måned, når jeg får ny cpu. ( får håpe den er klar da ) Er ikke ute etter det "sykeste av det sykeste", bare den leverer stabil 12/5v og ikke bråker som en orkan ;)

*edit* forresten.. strømper er selvfølgelig et stort pluss, da jeg er lei av kaos i kabinettet..

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...