Duffy85 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Er det noen som veit åssen holdern til Dell Axim X30 Kabel-GPS m/TomTom Nav.3 ser ut? Er det den typen som man klistrer til frontruta? eller Eller den med slik lang svanehals som man fester på dashbordet (den jeg helst ikke vil ha) Bilder hadde vært fint hvis noen har detta settet. Evt. erfaringer hadde vært flott og få noen av og. Endret 19. oktober 2004 av Duffy85 Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 En håndholdt er ikke det samme som en bærbar datamaskin. Flyttes! Hilsen ponke Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Den har sugekopp og braket til å feste til et eventuell eksisterende feste man har fra før i bilen, for eks. mobilfeste. Tror også den har med en plate med tape på baksiden som kan limes til en glatt flate. Sugekoppen kan så settes på denne. Fulgte ihvertfall med min. Skal du ha flexarm for feste til skruefeste på forseter har de den på Idedata. Arne M Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 ponke: beklager, så ikke at det var en Mobil og PDA avdeling. Seint på kveld Arne M: Noe slikt noe altså? Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Egentlig ikke. Det der er en standardholder. Org. holderen er penere og har 2 leddet arm , ikke flexarm. Hvordan holderen ser ut ser man jo på Dell siden. Er et pent ladelys midt på holderen. GPSen får strøm fra holderen så den må alltid være koblet til under bruk. Ladekabel følger med. Legger ved et bilde som jeg scannet. Arne M http://home.online.no/~armyhrvo/tth.jpg Edit: Rettet link. Endret 20. oktober 2004 av Arne M Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Okey, den så rimelig grei ut for den holdern som fulgte med Bluetooth utgaven var rimelig dårlig ifø. testene jeg har lest og ikke særlig pen heller, derimot denna var jo nært sagt vakker Men får ha tusen takk for hjelpen, sender jeg inn en bestilling på en slik en nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå